Zišla som dole do haly kde ma čakal Justin. "Môžeme?" spýtal sa a otvoril dvere. Ja som sa len usmiala a kývla hlavou na súhlas. Vyšli sme von a tam už na nás čakalo auto so šoférom. "Išiel by som svojim autom, ale tak by nás spoznali" povedal smutne. Zrejme svoje auto miluje. Musela som sa nad tou myšlienkou zasmiať. "Čo sa smeješ?" nadzdvihol obočie.
"Nič, nič " zchichotala som sa.
" Ako chceš " povedal a rýchlym krokom išiel ku autu. On sa urazil? To nepozná srandu? Zrychlila som krok, aby mi neušiel. Justin otvoril dvere a ja som si už myslela že mi ich podrží, ale on nasadol. Gentleman. Nasadla som tiež a zavrela ich za sebou. Auto naštartovalo a pohli sme sa. "Justin?" Nič. "Justin??" Nič. "Justin!?" Stále nič. Fajn keď to chce mať takto tak, bude mať tak. "Justinko?" povedala som tím najsladším hlasom akým len viem. "Hm? " konečne odpovedal.
"Hneváš sa? " pozrel sa na mňa.
" Nie len som bol zvedavý čo spravíš "uchechtol sa. Buchta som ho do ramena. " Au" pošúchal si ho a pozrel sa na mňa ublížením výrazom. Hneď sme sa začali smiať. Po zvyšok cesty sme sa už normálne rozprávali a smiali.
************
V obchode"Justin ja chcem tie " ukázala som na biele tenisky. Pozrel na mňa pohľadom že ' to ako vážne? '.
" Čo? "
" Nič len som si myslel že ty budeš skôr typ baby čo nedopustí na topánky na vysokom opätku.
"Ja topánky na opätkoch nenávidím" pozri som sa na neho vražedním pohľadom.
"Hej dobre kľud, kľud " zodvihol ruky na znak že sa vzdáva. Potom sme to už neriešili a pokračovali v nákupoch.
**********
Nakúpili sme všetko. Od topánok cez tričká, legíny až po šaty. Vyhli sme sa jedine spodnému prádlu. To my bolo trápne s nim kupovať. Došli sme ku pokladni a vyťahovala som si peňaženku že idem zaplatiť no Justin predavačke podal svoju kreditku. Tak toto nie. Vytrhla som jej ju z ruky a zaplatila svojimi peniazmi. "Hej, chcel som to zaplatiť ja!" povedal urazene Justin.
"Nie nebudeš za mňa utrácať peniaze. "
" Ale zajtra pôjdeš so mnou na večeru "povytiahol obočie. No dalo by sa mu odmietnuť?
" Fajn " povedala som naoko sklamane, ale vo svojom vnútri som skákala dva metre. Ja pôjdem na večeru z Justinom! Juchú!!
Vyšli sme z obchodu a tam na nás už čakal dav fotografou.
" Je to vaša nová priateľka? "
" Ako na to reáguje Selena? "
" Je to vaša nová štetka? "Poslednú otázku položili keď už sme boli takmer v aute. Justin očervenel a otočil sa na fotografa.
" Čo si to povedal? ČO SI TO POVEDAL? " zakričal na neho. Vrhol by sa na neho, ale ochranka ho zadržala. Našťastie. Aj tak toho bude určite plné noviny. Nasadol do auta a vyrazili sme.
"Ďakujem "poďakovala som mu keď sa trochu uklidnil. Usmial sa na mňa.
" Nemáš za čo. "
Po zvyšok cesty sme boli ticho. Vystúpili sme a ja som sa rovno vybrala do izby. Otvorila som skriňu a povykladala do nej všetky veci ktoré som s Justinom nakúpila. Tak a teraz už mám skriňu plnú.
Chcem sa ospravedlniť, že som dlho nepridáva, ale nemala som žiadne nápady. Táto časť je venovaná spolužiačke, kamarátke ktorá má konečne dokopala ku písaniu. Takže ďakujem