Felix onunla ilk tanıştığında 10 yaşındaydı.
.
.
.Felix'in ağabeyi Chris, okuldan eve beklenenden daha geç geldi.
Beklenmeyen bir başka şey de Daejung sırt çantasını sıkıca tutarak onunla eve girmesiydi. Babası, Felix ödev yaparken hemen yanında oturuyor ve kendi işiyle ilgileniyordu.
"Chris? Eve geç kaldın," Babası masanın üzerindeki işten başını kaldırdı.
"Arkadaşın kim?"Chris, Daejung'u sınıfının yeni öğrencisi ve yeni en iyi arkadaşı olarak gururla tanıttı.
Felix genç çocuğa baktığında gözleri büyüdü. Sarı bir yağmurluğu ve bir çift yıpranmış siyah spor ayakkabısı vardı ayrıca yağmurdan biraz ıslanmıştı. Chris ise sırılsıklam olmuştu.
"Bir su birikintisine düştüm," diye itiraf etti Chris.
Babası dudaklarında bir gülümsemeyle başını salladı, "İkiniz de kurulanmalısınız. Biraz havlu getireceğim bekleyin."
Babaları havlu almaya giderken, Chris, Daejung'a ayakkabısını ve ceketini çıkarmasını işaret ederken o da aynısını yaptı. Felix'e doğru yürüdü ve saçını karıştırdı, "Selam, Lix,"
"Merhaba," Felix ağabeyine mutlu bir şekilde gülümsedi.
"Daejung bu benim küçük kardeşim Felix," diye tanıttı Chris, elini Felix'in omzuna koyarak.
"Merhaba Felix," Ona bir gülümseme verdi.
Küçük çocuğun zihnine çok uzun süre kazınacak bir gülümseme.
🍀
felix'i aşık edelim bakalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 sene • lee felix
Fanfictionküçük çocuğun zihnine çok uzun süre kazınacak bir gülümseme. started: 03.12.20 finished: 13.12.20