6

96 11 8
                                    



Felix öpüşmenin güzel olduğunu öğrendiğinde 20 yaşındaydı. Ama sadece onunlaysa.
.
.
.

Onu öpmek Felix'in her zaman denemek istediği bir şeydi ve 10 yıl sonra -50 gibi hissettirdi- o şansı buldu.

Daejung onun ne ilk öpücüğüydü, ne de ikinci öpücüğü (bir parti sırasında cesaret için Park Siyeon'u öptü), ama en unutulmaz olanıydı.

Tereddütle uzaklaştı dudaklarında kalan hisle. İç geçirdi, "Bu ..."

"Bu bir şeydi," diye kıkırdadı Daejung

Daejung'un bu hareketi Felix'in sıcak hissetmesini sağladı, ona her zaman verdiğini aynı sıcaklık. "Senden hoşlanıyorum," kendini durduramadan ağzından kaçırdı.

"Biliyorum,"

Felix'in gözleri genişledi, "Biliyor musun?"

"Evet, sır saklamakta pek iyi değilsin," her zamanki gülüşüyle omuzlarını silkti.

"Ama... Ama bu demek oluyor ki... Chris de biliyor mu?"

"Evet, biliyor,"

Felix yüzünün ısındığını hissedebiliyordu. Sadece Daejung ona olan aşkını bilmiyordu, Chris de biliyordu.
"Ben...özür dilerim," diye utanarak yere baktı.

"Lix, özür dileyecek bir şey yok,"

Ellerini Daejung'un yüzüne koydu "Seni rahatsız ettim."

Kaşlarını çattı, "Bunu sana kim söyledi?"

"Ne?"

"Bana olan aşkının beni rahatsız ettiğini kim söyledi?"

"K-kimse, sadece düşündüm ki-"

"Felix," iç çekti. Küçük olanın başını tutup yüzüne bakacak şekilde konumlandırdı, "Bu beni rahatsız etmiyor. Hem de hiç! "

"Hiç mi?"

"Hayır!" başını salladı, "Aslında... Bu beni çok mutlu ediyor"

Daejung Felix'in yüzündeki bakışa kıkırdadı; kayıp ve umutlu baktı, "N-ne?"

"Ben de senden hoşlanıyorum Lix," diye kıkırdadı, elleri hala yanaklarındaydı.

"Ne?!"

"Senden hoşlanıyorum," diye tekrarladı Daejung, her kelimeyle birlikte yanaklarını sıkarak.

"Lütfen.." Felix ayın üstünde gibiydi, her şeyi ve her şeyi yapabileceğini hissetti. "Lütfen benimle oynama."

"Söz veriyorum, öyle bir şey yapmam."

Yüzünde beliren gülümseme iç açıcıydı. Gözleri kısıldı ve burnu kırıştı. Gülümsemesini kontrol altına almaya çalışarak Daejung'u öpmek için eğildi.

Onu öpmek hayal edebileceğinden daha iyiydi. Öpücüğün içine gülümsediğini hissedebiliyordu ve bu kalbinin hiç olmadığı kadar hızlı çarpmasına neden oluyordu.

Felix'in gözünde öpüşmek abartılıyordu, ama onunlaysa değildi.



son
🧚🏼‍♂️


kavuştular :')

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

10 sene • lee felixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin