~Ash Pov.~
Noi suntem ciudatii scolii Ash, McKenzie, Andy,Dylan si DS. Avem 15 ani suntem la un liceu plin de "exemplare rozosine" (ca sa nu le zicem pitipoance) mda deloc stilul nostru, eu si McKenzie iubim hainele negre, blugii rupti si orice are legatura cu Black Veil Brides. Andy, Dylan si DS sunt niste bunaciuni si jumatate de emolai( nu prea imi place sa le spun emolai mi se pare jignitor), slabi, dar totusi muschiulosi, inalti si foarte atenti cu noi.
Si astia suntem noi "emolaii scolii" chiar daca avem gusturi la imbracaminte si la muzica mai bune decat toata scoala aia de neghiobi la un loc (si in plus nu suntem dependenti de solar :)) )
E luni cea mai tampita zi a saptamanii, tocmai am terminat orele si stau cu McKenzie asreptandut-i pe baieti sa isi faca aparitia de dupa vre-un colț.
*Dupa 5 minute*
A (Ash): Uite-i ca vin in sfarsit!
M (McKenzie):Haleluia!!!
An(Andy):Ce fac fetelee? *zambet pervers*
A:BINE. Voi?
DS: Hai lăsati povestile ca imi chioraie matele si vreau acasa.
D(Dylan):Normal ca trebuia sa comenteze ca altfel zici ca n-ai fii tu.
DS: Macar asa ma fac recunoscut. *scoate limbocu*
M: Idioti..
A: Idioti sexosi..
An: Ms Ms stim. *râde*
*Ds si Dylan inca se certau*
M&A: Aveti de gand sa taceti din gura si sa va urcati in masina?!
*Andy isi pune mainile in cap*
DS: Da Dylan tacă-ti fleanca si treci in masina!
D: Bine frate calmeaza-te excitatu drecu (ultima parte o zice soptit)
A: Bine zis.
*DS se incrunta*
~Ash Pov.~
Toti radeam ce bine e sa ai niste persoane asa dragute si *cough* sexoase. Cine a zis asta?! :))
Ok deci eram in drum spre casa DS era la volan, McKenzie in față, iar eu in spate intre Dylan si Andy. Andy ma tot lua de mana si eu il impingeam (asa ne tachinam mereu), Dylan parea suparat ca de obicei, dar defapt e un somnoros notoriu nu ca DS care ii mereu bagat in priza si gata de cearta cea ce de altfel tocmai facea cu McKenzie noroc ca si ea are o gura cat șura.
*Acasa*
~Dylan Pov.~
Parca a trecut o vesnicie de dimineata pana acum. Hmm oare sa bag ceva la stomac sau.. Lasa stiu merg sa ma culc.
D: NOAPTE BUNA!!
An: Iar te culci?!
DS:Hai frate voiam sa ma joc cu tine pe PS4 ca de la Andy imi iau bataie...
*A&M chicotesc*
DS: Asa râdeti de parca pe voi nu va bate Andy..
A&M: Nu. Țeapă!*scot limba*
An: Pai pe voi va las sa castigati ca suneti frumoasele mele.*zambeste pervers*
*Ashley roseste*
M: Pff bine bine cum spui tu "dragu' meu".
D: Pa si noapte buna.
DS: inca nu ai plecat?!
D: Doamnie drăcos esti azi.
~Andy Pov.~
Oare de ce imi sunt asa drage fetele astea mai ales Ash, adica eu as putea avea aproape orice fata vreau, dar se pare ca pff lasa. Oricum nu am atata tupeu in mine incat sa o invit pe Ash in oras ca daca zice nu cred ca iar ma logodesc cu o sticla de Jack Daniels.
DS: Frate ce ai? Te uiti in gol de vreo 3 minute. Ai facut stop globular *nu cred ca exista da' nu-i bai*?
An: Ceee ai zîs mă?
DS: YAY TRAIESTI!!*il ia in brate*
An: Ho nebunule!Nu-s nici gay nici mă-ta!
A:Ce dracu faceti?
An*roseste*: Apai gayu' asta de DS iar are apucaturi..
A:umm Ok.
~DS Pov.~
Ceva nu e ok lui Andy ii place cand il iau in brate pentru ca suntem ca fratii, dar mereu cand apare Ash..ia stai!! FRATIORU' MEU E INDEAGOSTIT!!!HAAAAA O PUS-O!!
DS:Andy?
An:Ce?
DS:Andyy?
An:CE?
DS:ANDYYY?!
An:CE NATIA MATII ITI TREBUIE?!
DS:ESTI INDRAGOSTIT!!!
An:Ba nu!
DS: Siii armasarule vrei niste sfaturi de niho niho asa la prima intalnire?*perv smile*
An: Eu nu-s ca tine nu sar ca ultimu excitat.
DS: Mhm bine bine.
An: Vreau sa o scot in oras..
DS: Invit-o.
An:Mi frica..
DS:ASH HAI INCOACE!"
A:Chiar nu pot sa ma uit la un film fara sa ma fredonati voi la melodie?!
DS:Andy vrea sa iti spuna ceva.
An: Pai ma gandeam sa iesim toti la un film diseara.
A:Sigur. Merg sa ii spun si lui McKenzie. DS trezeste-l pe Dylan ca stii ca face ca ultimu apucat daca il trezesc eu.
DS:Bine sefa.
~Andy~
Iar ai dat fail fraiere..Mda ms constiinta stupida.
CITEȘTI
Nightmare
Teen FictionNightmare este o carte plina cu aventuri de domeniul fantasticului cu intorsaturi de situatie in care trebuie sa alegi intre dragoste si supravietuire.