M.I.M VRS. Ś.P. rozdział 3 (psychopata)

77 9 1
                                    

Który leżał na podłodze < w przebraniu sprzątaczki i obrożą z napisem Neko miced (cztj. Od tyłu) 😉.
Peppa na pierwszy widok Patryka roześmiała się ale jej hihoty przerwał jakiś człowiek mówiąc:
Kto tam się tak rechocze masz posprzątać to a uwolnimy ją Patryk rozpłakał się . Pepa szybko zamknęła drzwi i postanowiła że zostanie w schowku a Susan pójdzie do drugiego schowka dla zmyłki jako iż budynek był bardzo symetryczny. Po upływie 2-5 minut rozległ się hałas z naprzeciwka Peppa pomyślała od razu że Susan narobiła szumu lecz na całe szczęście to nie była ona była tO MAMA ŚWINKI ??! Pepa wryło w ziemię gdy patrzyła przez mały otwór w drzwiach schowka. Mama świnki była cała pobita i skuta łańcuchami które prowadził TATa ŚWINKA !! Pepa otworzyła drzwi i pobiegła po Patryka myjącego podłogę miała gdzieś że tata może ją zauważyć , szybko chwytając go za rękę i uciekając w stronę skrytki gdzie było ich boczne wyjście. Całe te zajście widziała Susan w drugim schowku. Od razu pobiegła do swoich przyjaciół. Tata świnki rozwścieczył się i zaczą ich gonić zostawiając skutą mamę świnkę. Pepa wraz z towarzyszami wiedzieli co może się stać gdy wszyscy się rozejdą i pójdą do swoich domów więc postanowili jak najszybciej pobiec do domu świnki aby spakować najpiękniejsze im rzeczy . podczas gdy już zgubili tatę świnkę który biegł parę przecznic dalej byli bezpieczni w domu świnki .
Pepa gdy wróciła do domu od razu zawołała Georgia (cztj ; dżordża xd):
- George George!!!!!!
-taak ?odpowiedział zaniepokojony
- musisz spakować jedzenie do walizki
I najpotrzebniejsze rzeczy !
-A dinozar? Zasmucony wyjąkał
- pana dinozara też możesz wziąć

Ale nagle ktoś wszedł do domu ......CND /niebawem pojawi się rozdział 4

Megan is missing vr. ŚWINKA PEPPA CZ1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz