Violetta pov.
Ik zat op een bankje in het park toen plots mijn vader belde... 'Wat is er papa?' zei ik. 'Violetta Castio, waar ben je nu weer ?' zei men vader boos. ' Ik ben gewoon maar in het park hoor pap.' zei ik zuchtend. Toen zei papa 'Kom onmiddelijk hierheen!! ' Ik vertrok naar huis... Toen ik daar was zei men vader dat wat hij wou vertellen direct kwam. Ondertussen ging ik een glas water drinken. Na een paar minuutjes hoorde ik ineens men naam : 'VIOLETTA!!! ' riep een vrouwenstem blij. Ik draaide me om en zag een mevrouw staan. Ze kwam op me af en knuffelde me plat. 'Sorry maar wie bent u mevrouw? ' vroeg ik. 'Ik ben Angie, je tante.' zei ze. 'Heb ik dan een tante?!?!' vroeg ik. 'Ja en ook nog een oma.' zei ze blij. 'PAPA!!!' riep ik toen. 'Wat is er lieverd?' vroeg papa toen hij aan kwam gewandeld. 'Je hebt niet gezegd dat ik een tante had! Maar wel dat ik een oma had...' zei ik boos. 'Sorry lieverd, maar ik heb het ook druk he! En ik heb je ingeschreven in een muziek school, Studio 21. ' zei hij. 'Dat meen je niet Herman?! ik geef daar zangles!' zei Angie verbaasd. 'Oh super!' riep ik. 'wanneer mag ik gaan?' vroeg ik. 'vandaag nog, ga je spulen pakken. Dan kan Angie je meenemen.' zei papa. 'Direct! Je bent de beste papa ooit! ik hou van je!' en ik gaf hem een knuffel. 5 minuten later waren we al bij de studio. 'WOW! Angie dit is echt fantastisch!' riep ik. 'Haha, kom we gaan naar binnen. Ik laat je kennismaken met wat toffe leerlingen en leerkrachten...' zei Angie. 'Dag Angie!' riepen 3 leerlingen. 'Hey jongens! dit is Violetta, men favoriete nichtje waar ik heb over verteld. komen jullie even kennis maken? ' Ze kwamen direct! 'Hallo Violetta, ik ben fransisca maar noem me maar Fran... Dit is Camila en dat is Maxim. ' Zei Fransisca. 'Euh... Hallo. ' zei ik. 'Willen jullie ze rondleiden jongens? Want ik moet sevvens les geven...' vroeg Angie. 'Ja tuurlijk' riepen ze alle 3 tegelijk. En ze gaan ervandoor met Violetta. 'We moeten je wel waarschuwen voor Lucinda... ze is echt erg! en Nadia is haar hulpje.' Zei Maxim. 'Oh oke... ze ziet me er ook erg uit.' Zei ik. Plots kwamen er 2 jongens naar ons. 'Hallo jongens.' Zei de ene. 'Hallo, dit is Violetta. Violetta dit zijn Andreas en Leon.' Zei Camila. Ik zei hallo en keek naar Leon, ik keek in zijn ogen... en dacht: 'Oh! wat ziet hij er lief uit en hij is zoo mooi!' . Hallo Violetta zei Leon toen. Ik stotterde en zei: 'Ha...Ha..llo...Leon.' Hij had een prachtige stem!
Leon Pov.
Violetta is echt het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb, ik keek in haar ogen en zij in de mijne. Ik zag dat ze verlegen was... Zo bleven we 2 minuten staan. Ik was meteen verliefd op haar. 'Leon? Violetta? de bel is gegaan we moeten gaan. ' Zei camila plots. We liepen met zen allen naar de les van Angie.
Violetta pov.
Ik was zo blij dat de men eerste les van Angie was. We moeten per twee een nummer componeren. Leon en ik keken direct elkaar aan... 'Oke, ik zeg een meisjesnaam en dan trek ik een kaartje van een jongen en die twee moeten dan samen oke?' Zei Angie. 'Goed het eerste koppel is Fransisca en... Thomas. Het tweede koppel is Camila en ... Maxim. Het derde koppel is ...... Het vierde koppel is.... En het vijfde koppel is Violetta en ... Leon. ' Zei Angie. Ik werd direct blij. Leon keek me aan en knipoogde. ' Hey Vio, kom je mee met ons? We gaan repeteren. ' Vroeg Fransisca. 'Nee, sorry maar ik moet over een uurtje thuis zijn van men vader....' 'Geen probleem. Tot morgen.' Zei Fransisca. Ik ging buiten op een bankje zitten en begon te schrijven in men dagboek...
'IK BEN VANDAAG NAAR STUDIO 21 GEMOGEN! HET WAS ECHT TOP! IK HEB ER AL DIRECT VRIENDEN LEREN KENNEN EN OOK EEN SPECIALE JONGEN... LEON. HIJ IS ZO LIEF? KNAP?... IK BEN DE EERSTE KEER VERLIEFD DENK IK!'
Ineens hoorde ik achter me iemand aankomen, ik deed men dagboek dicht en draaide me om... Het was Leon! :) 'Hey Violetta, alles goed? Wil je misschien iets gaan drinken met mij in de resto bar? Het duurt niet lang hoor.' ' Oke, lijkt me leuk.' Antwoorde ik. We begonnen te praten over vannalles. Na een tijdje praten keek ik op de klok. 'Oh nee!' Riep ik. Leon schrok en vroeg: 'Oei wat is er? ' 'Ik moest om 17:00 thuis zijn en het is al 18:00!!' 'Kom ik breng je wel.' Zei Leon. Opweg naar huis waren we nog aan het praten. Ik kon maar niet genoeg weten van hem en hij precies ook niet van mij.