BU İŞ BİTTİ ...

59 2 0
                                    

Bu bölüm çok gecikti ya hepsi defterde yazıyo ama buraya yazmaya çok üşeniyorum ve bu bölümü Kaçak'ın final olmasının hala şokuyla yazıyorum...
Neyse size iyi okumalar ...
-----------------------------------------

Gerizekalı pislik mal salak Beren ! SEN BENİ BIRAK GİT O SÜMÜKLÜ MASALLA KARDEŞ OL !!! Ay sevgiliymiş gibi tövbe Yarabbi ! neyse kriz geçiriyorum şuan . ' Neden? ' dedim 'bitti ' dedi . KOSKACA Bİ 'BİTTİ' DEDİ . Bitmek o kadar kolay değil beren hanım . Aklıma bişey geldi madem sen beni o masalla sattın bennde seni Eylülle satarım .Hem bıkmıştım artık ondan . Pardon ya Beren kim tanımıyorumda . Bana atık öyle ... Eylül iyi kız aslında  . Yani fena değil. Ama off ya peçetem bitti ağlaaktan ağğk . Bide gittim feyste mal mal foto çekilip attım . Allahım yarebim ya . Off annem çağırıyo. Ayy hayır mutfağı toplattırıcak bana bu mal nerde derken Amerika'da. Of biz ne yedik ya gerçi ben yemedim ama infazını da ben çekiyorum . Aa babam geldi bana ne dedi biliyormusunuz "seni yarın iş yemeğine götüreceğim " dedi . Ayyy ne heyecanlanlandım bende amann . Akşam 6 ' ds Kadıköy'de büyük ve pahalı bir restorantta yemek yiyecekmişiz . İlk vapurla geçicez karşıya sonrada restorana geçicekmişiz . İlk önce elbise almam lazım . Bunun için annemden biraz para alıp avmye gittim. Elbise aldîm. Pudra renkli arkası kalp kesim eteği kabarık cook tatlı bişeyyy. Ayakkabı olarak siyah platfoem topuklu bir ayakkabı aldım . Annem bule çok beğendi xxxD :))) babam da çok beğendi . Ayy acaba kimler gelecek neyse odama çıktım ve haxırlanmaya başladım. Babama baktım da 5 dakika geçmişti ustünü giyinmişti ben daha saçlarımı bile yapamamıştım işte bu karıların özelliği . Neyse saçlarımıyapıp ayakkabılarımı giyip çiktım . Babam bana şaşırmışçasına bakıyordu. Ne oldu diye aynaya baktım yoo gayet güzeldim . Sonra babam bana sarıldı . Ah bu erkekler(!). Sonra "benim canım kızım ne güzel olmuşsun "dedi yapmacıktan bi tavırla .

----------------------------------------------

Neyse restorana geldik . Bi baktım Eylül Buluter !!! Bu kız bizim sınıfta değilmiydi yaa .

"Hoşgeldiniz " dediler hepsi . Bizde "hoşbulduk " dedik babamla . Babam iş arkadaşlarının yanına oturdu ben de Eylül'ün karşısına oturdum. Iııyyy babamlar çok sıkıcı işlerle uğraşöyolar . Mimar olmak o kadar kötû bur sey değil aslında .... Neyse yemekler bitti sıra kahvelere geldi . Ben Eylül ve iki tane daş çocuk şarap içtik . Off çok sıkıldım . Eylül ayaklandi ohh gisiyoruz sanmıştım ama off balkona gidiyomuş . 15 dakika sonra bende yanına gittim . "Naber" dedim cevap gelmedi . Beş dakika sonra sqnki sarhoş olmuş gibiydi . "Biliyomusun annem kaza geçirdiğinde de babamın iş yemeğindeydik . "."B-ben bilmiyordum" dedim şok olmuş bi şekilde.

-------------------------------------------------------------

Off Eylülün çığlık sesine uyandım . Nerdeyöm bön yoooo. Gözlerimi bi açtım bi vaktım yanımda KEREM DENİZ !!!! Kalktım ve pataklamaya başladım . "Vay şerefsiz " diye bağırdım . Sonra aklîma Eylül geldi ve odadan çıkıp çığlık seslerinun olduğü odaya gittim. Sonta Eyül'e vaktım . O arada Kerem de geldi . Eylül'e direk"1 2 3 saldııırr " diye bağırdım . Ben Kerem'we O da Ayaz ' a sqldırmaya başlamısti .10-15 dakika sonra durduk ve giülmeye başladık .

___________________________

Eylülle evden çıktık . Neden bizi evlerine getiriyolarsa gerizekalılar !!

Tabi annem benim eve geldiğimi görünce kıyameti kopardi . Ee kadın haklı bişeyde diyemedim . Hemen odama çıktım ve kısa bi duş aldiktan sonra kendimi yatağıma bıraktım . Offf okul var yaa  ama off ... neyse ben üstümü giyiniyim bari ...

Yazım yanlışları için üzgünüm onlara aldırış etmeden okuyun ve tekrar geç yazdığîm icın çok çok sorry .

Votelemeyi ve yorum yazmayı unutmayın öpüldünüzz :))))


BU KARILAR Bİ HARİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin