seventh

941 84 139
                                    

YN: Smut gibi bir şeyler var bu bölümde ya ama yarım yamalak

—————

9 Aralık, Çarşamba

Yoonoh:
Johnny hyung

Ben şimdi evden çıkıyorum

On dakikaya barda olurum

Bay Johnny:
Ben bardayım zaten

Bekliyorum

Yoonoh:
Tamamdır hyung

(görüldü: 15:16 ✔️✔️)

Bay Johnny kişisi çevrimdışı.
Yoonoh kişisi çevrimdışı.

~~

"So beautiful, so beautiful... Neon neomu yeppeo, seulpeudorok areumdawo, too beautiful to handle..."

Otobüsten inip bara yürürken aklına takılan şarkıyı mırıldanıyordu Yoonoh. Monsta X severdi, John'un da sevmesini dilerdi.

Şarkıda Changkyun'un rap kısmı geldiğinde söylemeyi bıraktı- güzelim şarkıyı kendi uydurma sözleriyle mahvedemezdi.

Barın önünde durduğunda kalbinin bir anda kasılmasına sebep olan gülüşün sahibini görmüştü: John Suh yani Johnny. Yoonoh ona Johnny demeyi sevmişti.

Karşı karşıya geldiklerinde Johnny, karşısındaki sevimli çocuğun gamzelerinin belirginleşmesini izledi keyifle. Yoonoh fazla güzeldi sanki, gözlerini ondan çekemiyordu.

Beraber Johnny'nin evine yürürken sanki birkaç haftalık değil de yıllık arkadaşlarmış gibi gülüşüp şakalaşmaya başlamışlardı. Eve girdiklerinde Yoonoh şaşkınlıkla etrafını incelemeye başladı.

"Ben hayatımda böyle büyük bir ev görmedim, alışveriş merkezine benziyor."

Onun bu şaşkın ifadesine karşılık Johnny gülüp gözlerini devirmişti beraber mutfağa geçerlerken.

"Ev çok gereksiz büyük, onu ben de kabul ediyorum."

"Ya- Öyle demek istemedim!"

Johnny, önemli değil dercesine elini salladı; ardından gümüş buz kovasında açılmayı bekleyen sekiz yıllık şarabı alıp mantarını söktü.

"Biraz içelim mi?"

Elbette içmişlerdi, şarabın uzun yıllar boyunca özel mahzenlerde saklanmasının getirdiği lezzet ve mayhoşluk ikisini de çarpmıştı hatta. Daha ikinci kadehte sarhoş olmaya başlayan Yoonoh'un sevimliliği, dördüncü kadehinde yeni yeni mayışan başlayan Johnny'nin öyle hoşuna gitmişti ki içkiyi kaldırdı.

Güç bela Johnny'nin odasına vardıklarında Yoonoh direkt yumuşak, büyük yatağa bırakmıştı kendini.

"Ders çalışacaktık biz hyuuung~"

Ağzını yaya yaya konuşmasına karşılık Johnny güldü ve küçük olanın yanına attı kendini.

"Çalışamadığımız için hiç üzgün durmuyorsun ama, Yoonoh."

kargo // johnjae ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin