Stay with me||Hoofdstuk 28

651 23 10
                                    

Hallo dagboek,

Eindelijk ben ik weer wakker en kan ik Rein zijn geur weer in me opnemen. Eindelijk kan ik mijn lippen weer op de zijne plaatsen. Maar nog steeds heb ik angst, dat die persoon terug zal komen, om mij weer wat aan te doen, of Rein. Rein mag niks overkomen. Wat ik me echt afvraag is, waarom bestaan er mensen die het leven van andere mensen willen verzieken? Ik snap het gewoon niet. Of waarom zou je onschuldige mensen vermoorden, zoals bij de terreur aanslag in Parijs. Waarom neem je mensen hun leven af? Wat is het doel daarvan? De terroristen willen zelf dood, maar nemen anderen hun leven af. En in de media, zeggen ze dat alle moslims terroristen zijn, maar dat is niet waar. Het is een groepje, die slecht is en niet iedereen. Waarom laten ze soms belangrijke informatie weg? Als je boos op iemand bent, hoor je diegene niet te vermoorden, je hoort erover te praten. Maar tegenwoordig gebeurt dat steeds minder. Ik vraag me af, wat gaat er in het hoofd van die mensen om. Of waarom wil je mensen pijn doen? Om je goed te voelen? Ik snap niet dat je door anderen pijn te doen, jezelf goed kan voelen. Voel je nergens een beetje schuldgevoel? Ik vind dat mensen het gewoon uit moeten praten. Wat ik ook niet snap, zijn de mensen die doen alsof ze je vrienden zijn, maar het niet zijn. Of dat mensen aardig tegen je doen, omdat ze iets nodig hebben van je. Ik hoop dat er ooit een oplossing komt, voor al deze problemen.

Doei,dagboek.

Stay with me||Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu