Stay with me||Hoofdstuk 31

654 25 2
                                    

Danielle p.o.v. {10 jaar later}

Hand in hand loop ik met Rein door de straten, onze vingers in elkaar verstrengeld. Vlinders fladderen in mijn buik en een glimlach staat op mijn gezicht. Elke dag begin ik steeds meer van deze jongen te houden. Het is een mooie dag en de zon is net ondergegaan. Een klein knijpje in mijn hand laat me opkijken. Voor ons staat een klein gezellig tafeltje, met daar om heen kaarsjes in een hartjesvorm. Ik zet mijn schoenen in het zand neer en ik pak Rein zijn andere hand ook beet. Met een glimlach kijkt hij me aan. 'Je bent zo lief' hij kijkt me glimlachend aan 'Voor mijn meisje heb ik alles over' en zachtjes plant hij zijn lippen op de mijne. Hij trekt zich naar mij toe en laat mijn handen los, hij slaat zijn armen om me heen en ik sla mijn armen om zijn nek.

Langzaam verlaten onze lippen elkaar weer. 'Zullen we gaan zitten, prinses?' ik knik en hij neemt mijn hand weer vast. Voorzichtig stap ik over de kaarsen heen en als een echte gentleman schuift Rein mijn stoel naar achter en schuift hem weer aan als ik zit. Rein neemt plaats tegenover me. Op de tafel pakt hij mijn hand weer vast. 'Je ziet er zo mooi uit' een klein blosje vormt zich op mijn wangen. Met een glimlach kijk ik Rein aan. Een man in pak legt iets op onze tafel neer. 'Ik kom zo terug, prinses' zegt Rein. Rein loopt weg en ik haal voorzichtig de deksel van de schaal.

"Kijk eens naar de lucht"

Mijn ogen verplaatsen zich naar de lucht. Ik sla mijn handen voor mijn mond en tranen vullen mijn ogen. Rein zit nu op één knie naar me en heeft mijn hand vast.

'Wil je met me trouwen?'

"Ja" en Rein schuift de ring om mijn vinger.

---

E I N D E

Stay with me||Rein van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu