Cum sa ai unghiile perfecte si cum sa se întărească

226 13 0
                                    


Alimentatia are un rol foarte important in cresterea frumoasa si sanatoasa a unghiilor. Medicii recomanda ca jumatate din alimentatia zilnica sa fie compusa din 50% fructe si legume crude deoarece in acest fel vei consuma toate vitaminele si mineralele din acestea, fara sa pierzi nimic.

In general, unghiile sunt moi in momentul in care corpul are un deficit de calciu.   Asadar, laptele si lactatele in general, migdalele, broccoli, laptele de soia s de orez si legumele verzi la culoare sunt doar cateva dintre alimentele cu un continut ridicat de calciu.
Evita sa folosesti detergenti puternici

Atunci cand speli rufele la mana sau cand speli vasele cu detergent special (chiar daca este pentru piele sensibila ), unghiile tale au de suferit, inca din primele clipe. Rezultate neplacute apar dupa doar 10 minute in care ai stat cu mainile in detergent: unghiile sunt si mai moi decat de obicei, eventual se rup sau se exfoliaza.

In acest caz, solutia este una destul de simpla: foloseste manusi de plastic inainte de fiecare contact cu detergentii.
Incearca sa nu tii mainile in apa prea mult

Ca si detergentii, apa (in special cea calda) inmoaie foarte mult unghiile. Totusi, este o diferenta clara intre apa si detergenti: cea dintai nu ataca si nu provoaca exfolierea unghiilor. Totusi, incearca sa nu stai cu mainile in apa mai mult de 10 minute pentru a evita micile probleme.

Pastreaza-le hidratate! Unul dintre cei mai importanti pasi spre maini si unghiifrumoase este sa le mentii hidratate. Cel mai indicat este sa aplici o crema seara, inainte de culcare si sa masezi usor, insistand asupra cuticulelor si sa incerci sa dormi cu o pereche de manusi moi, pentru a intesifica efectul de hidratare.
Maseaza-le! Masajul unghiilor stimueaza microcirculatia, adica sub unghie ajunge mai mult sange, iar cresterea unghiilor este stimulata.
Vitamina E uleioasă tratează unghiile care se rup ușor

Dă o fugă până la farmacie și cumpără câteva capsule de vitamina E uleioasă, iar seara, înainte de culcare, masează-ți unghiile cu conținutul capsulei și nu te mai spăla pe mâini până dimineață. Fă acest lucru în fiecare seară până ajungi la rezultatul dorit.
Întărește unghiile cu bere

Și berea mai este un remediu bun pentru unghiile care se rup ușor. Amestecă o lingură de ulei de măsline cu trei linguri de bere și ține-ți unghiile în amestec timp de cel puțin 15 minute. Repetă procesul de două ori pe săptămână și vei vedea rezultatele benefice pentru unghiile tale.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 27, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sfaturi pentru tine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum