Bu sene okulun birinci dönemi bana ne kadar uzun geldi anlatamam. Ara tatili gelmesini iple çektim. Nihayet tati geldi, keyfim yerinde çünkü kanemde süper. Yani en azından Kamil ile Hayri'nin karnesine bakınca Öyle görünüyor. Tayfa içersinde en iyi karne Osmam'ın, ikinci de benim.
ARA TATİLDE GEZİ VAR 6. SAYFA
On beş gün boyunca tatil yapmak çok güzel olacak. Dönem ödev, sınav,proje derken o kadar çok yorumştum ki tatilde her gün öğle saati ne kadar uyumayı akşama kadar oyun oynamyı plamlıyordum. Ayrıca top da oynıyacaktım tabi ki... Öğretmenin vetdiğ ödevlerde unutmamak lazım. Ödevlri yapmakzsam öğretmenim bu duruma pek memnun olmaz üstelik annem ve babamın elimden mertinde dilinden kurtulamam. Ödevlerim aklıma gelince kara kara düşünmeye başladım. Öğretmen ödevin dozunu yine biraz kaçırmıştı. Her gün çalışmam gerekiyordu. Bu gidişle tatilde aklıma eseni yapamicaktım?
ARA TATİLDE GEZİ VAR 7.SAYFA
Okulun kapanmış törenide Müdürümüz, konuşmasını yaparken bizi ilgilendiren bir şey söyledi : - Törenden sonra gezi kulübü öğrencileri kulüp öğretmeninin sınıfına töplansınl Merakla törenden sonra bizim sınıfta toplanladık. Herkes birbirine aynı soruyu soruyordu - neden buraya geldik? Öğretmenimiz içer girince hepimmiz ayağa kalktık.