OKUMADAN ÖNCE HAZIRLIKLI OLUN GERÇEK HİKAYE SİZİNDE BAŞINIZA BELKİ GELEBİLİR BİLMEM!!! Ablamla idim televizyona bakıyoduk.Ablam Özgür bir anda kapıyı işaret parmağı ile gösterdi kapıya bak!, kapıya bak! kapıya bak! diyip duruyordu robot sesi çıkarıyordu sanki.Baktım kapıya neden öyle dedi anlamadım hiç birşey yoktu ama korkuyordum.Birden televizyon kanalı değişti. Disney kanalından şeytan belgeseline geçti bu ürkütücüydü.Özgür mutfağa gitti yemek yapıyordu çok şaşırdım.O normalde tek başına yemek yapmayı sevmezdi.Ama korktuğunda çikolatalara dalardı (nedense dişlerinde hiç çürük yok?).Birden üs kattan ayak sesleri geldi bu garipti çünkü evde sadece Ablam Özgür ve ben vardım. Babam iş yerinde , annem de babamın toplantısına katılmıştı Abim Öncü ise arkadaşları ile buluşmaya gitmişti. Abimin adı biraz benzetmeli olduğu için biz abime kısaca Öcü deriz biraz ismi Öcüye benziyo da.Üst kata baktım bütün odaların kapısı açıktı oysaki ben kapatmıştım kapalı olmaları gerekmiyomuydu?.Tam bir kımıldama görmüştüm ki Ablam Özgür seslendi '' Öyküüüü!!!! çabuk gell '' diye bağırdı.Koşa Koşa yanına gitmiştim.Birde ne göreyim!!! Ablam Özgür televizyonu kırmış kekeleniyor.Yemek yapmamış ortada durdurmuş.Şimdi biz televizyonun parasını nasıl ödiyeceğiz babam hesabını soracak.Tam 1.009.005 TL bana ters ters bakıyo bu tüylerimi ürpertiyo.Bir dua okudum ve kendine geldi.Ablam Özgür le odamıza girdik yeni ruj almış sürdük (pembe ve turuncu karışımı ayrı ).Neyse odadan çıktık koridorda can sıkıntısına duvara asılı fotoraflara bakıyorduk.Birden fark ettim aile fotorafımızın üstünü boyamışlar hemde benim yüzümü.Boyaya dokundum kokladım kan kokuyordu ürperdim ama neden bana bunlar oluyor anlamadım sadece benim yüzümün üstü karalanmıştı!! tüylerim diken diken olmuştu.Ablam Özgüre sordum bunu sen mi yaptın dedim.O ise hayır dedi.Biliyorum o asla yalan konuşmazdı o yüzden korkmaya başladım.İnternette araştırıyorduk Ablam Özgürle beraber.İnternete yaşadıklarımızı yazdığımızda BU BİR ŞEYTAN TEST OYUNUDUR!!! : Şeytanların size yaptığı musallat testi yaşıyorsunuz yazıyordu.Bu yazıyı okuduktan sonra birden elektirikler kesildi.Ablamla mumlar yaktık.Ben odamıza koymak için iki mumla odama gidiyordum mumu masama koymuştum.Aynaya elimdeki mumla kendime bakıyordum yeni ruj yakışmışmı görmeye çalışıyordum.Birden aynada baktığımda arkamdan bana doğru gelen kanlı bir el hemen aynadan uzaklaştım koşarak aşağı indim ablam kendini asmaya çalışıyordu. Ablam Özgürün elinden tutup dışarı sürükledim bu şarttı.Dışarı çıktığımızda beni birşey eve çekiyordu Ablam Özgürün yanına yürümeye çalışırken eve kadar bir şey beni çekiyordu.Ablama bağırdım yardım et diye ne fayda dinlemiyor sokakta da kimse yok ablam kendi kendine konuşmaya başladı tapıcıya diye bir şey diyerek gözden kayboldu nereye gitti bu?.Eve sürüklendim kendi kendime vücudumu kontrol edemez gibi birşeydi.Çığlık sesi geldi ve ben odama koşarak yatağa yattım yorganıma sarıldım.Uyumuş numarasıyla Şeytanı kandıracağımı düşünüyordum.Yatağımın altından bir kağıt yuvarlandı açtım baktım'' UYUMADIĞINI BİLİYORUM ÖYKÜ!! AİLEN ELİMİZDE'' diye bir yazı yazmıştı ve yine kan la yazmıştı acaba ailem nerde?. DEVAMI 2. BÖLÜMDE OKUMAYI UNUTMAYIN :) :) :)