Sabah oldu uykuya dalmışım hepsi rüyadı diye düşünürken fotorafı ve bana gelen mesajı görmüştüm korkuyordum.Elektirikler gelmişti.Ailem belki gelmiştir diye gezinmediğim yer yok.Ama dışarıda insanlar vardı.Dışarı çıktım biraz kafa dağıtıyım diye dışarı çıktım.Ama ne fayda yaşananları unuttum an Şeytan İkizler bana hatırlattı onlara gıcık kapıyorum.Okulun en havalıları diye kendilerini bir bok sanıyorlar.Onlara biz Özgürle aptal sarışınlar yada şeytan ikizler deriz kötülük yaparlar,yasa çinerler,yada bir sırrı yayarlar vb....Sonra suçları başkalarına atarlar öyle gösterirler yapmacık kanıtlar yaparlar.Onlardan birinin adı Güz diyerininki Sude . Şimdide yine şeytanlıklarından yapıyorlar.Sude:'' Aaaa bu ruj bizim deme Güz ruju muzu çalmış. Güz''Aaaaa evet bu mizim ahmak kafa'' Ben'' Bu ruj benim bikere ikizler hem o laflar sizde kalsın boktan farkınız yok.(Sude ve Güz aynanda konuşurlar)''Bu ruj bizimse bizim konu kapandı ver rujumuzu kezolarla uğraşamayız'' dediler ve ruju aldıkları gibi gittiler.Birden yere düştüm başım dönüyordu bayılcak gibi olmuştum bunun Şeytan oyunu olduğunu biliyordum ama kendimi tutamadan bayıldım.Uyandığımda cehennem gibi biyere geldiğimi fark ettim umarım rüyadır diye kendime yapmadığım şey yok.Kendimi bir yandan cimcikliyor,tokat atıyor ve saçımı çekiyordum acıyı hissettiğimde rüya olmadığını anladım ben öldüm mü ki?.Burası sıcaktı herkezin bir uçurumdan ateşe düşmesini izlemek kötüydü ben nasıl cehenneme girerim diye düşündüm,ama Cehennemin Şeytanın evi olduğunu hatırlamıştım bu bana yapılan Şeytan oyunuydu.Birden bir not geldi bana içinde''AİLEN NE BİR KAÇ ADIM KALDI '' diye yazıyordu ailem cehennemdemiydiii?.Ağlıyarak cehennemin bir kaç yerini geziyordum bu bana çok tohaf geliyordu. 3.BÖLÜM DEVAMINDA OKUMAYI UNUTMAYIN :)))