Capitolul 3. Trecutul sangeros

97 7 5
                                    

Aici nu este vorba de iubire .
Sigur vă intrebaţi de ce o uraşte Elle aşa de mult pe Olivia.
Ei bine cand aceasta avea 12 ani fratele Oliviei a impuscat-o pe mama sa. 

Elle a aflat la 14 ani ca el a omorat-o pe mama sa .Intr-un weekend  Elle si Zoe merg la petrecerea de ziua Oliviei ,Elle merge pana la baie şi îi aude pe parinţi

Oliviei certandu-se cum ca nu mai pot pastra secretul,intradevar îi lovise vinovatia. Elle cand auzise s-a dus la Olivia si a impins-o iar apoi a inceput sa ţipe la ea .

-O sa platiţi toţi criminalilor!

Iar apoi o ia pe Zoe şi pleaca.

Era distrusa aşa ca la 1 an dupa ce a aflat l-a omorat pe Tom fratele Oliviei . Totul era planificat in acea seara se va comite o crima.Elle şi Zoe voiau sa il chinuie mai intai ca sa işi iasa din fire.A fost uşor sa il prinda .

Zoe l-a chemat la ea ,ia pus ceva in vin si gata prima parte a planului era terminat.L-au dus intr-o padure iar apoi si-au batut joc de el.Tom a cazut dintr-o data in groapa sapata de Zoe.Elle şi-a dat masca jos si a zis .

-Cum tu nu ai avut mila cand ai omorat-o pe mama nici eu nu am mila acum!

Şi  l-a impuşcat iar apoi l-au ingropat.Elle nu a regretat niciodata ce a facut .Şi nici nu a realizat ca a devenit o criminala.

Prietenia celor doua de atunci a devenit sacra .In primul rand  nu putea nimeni sa o  tradeze pe cealalta .

Deoarece erau ambele bagate in asta si in al doilea rand aceasta crima le-a legat ca colege,prietene sau chiar ca criminale.

Erau impreuna la viaţa si la moarte La bine şi la greu ,fiecare este alaturi de cealalta cand are nevoie.Fiecare are incredere ca se pot baza mereu pe cealalta.

Sunt de nederpartit!Totul devenise complicat Olivia nu inceta sa spuna ca vrea sa mearga la poliţie.Fetele nu  erau foarte speriate deoarece şantajul nu se considera demn de inchisoare.

Dar totuşi incepusera sa işi puna tot felul de intrebari.Oare Olivia aflase?Si daca aflase De unde?Fetele devenisera tot mai suspicioase parca ceva nu se lega.

Au luat in calcul toate variantele posibile..Erau foarte stresate era in joc vietile lor .Olivia tot le ameninta  mai era si bacul pe care trebuia sa il dea.Nu mai intelegeau nimic ba

Vorbeau despre ce ar putea sa faca in legatura cu Olivia ba despre liceu.Erau total derutate.Stresul incepuse sa işi arate fata ,fetele nu mai dormeau noaptea.

Nu ştiau unde sa se mai imparta .Dar totusi au lasat la o parte investigatia si a fost o perioada in care s-au concentrat mai  mult pe invaţatura.

Cei drept acesta era scopul Oliviei sa le deruteze,ea isi daduse seama ca fetele au un interes .Ea nici macar nu avea de ce sa se duca la poliţie si nici nu avea de gand,ea voia doar sa ii

Deschida ochii lui Elle .Olivia  si parinti ei au venit pentru o perioada in romania iar apoi au plecat in Los Angeles.Parinti Oliviei aveau un loc de munca stabil.

Olivia mergea la un liceu privat perfect pentru ea.Acolo l-a intalnit pe Noah actualul ei prieten,cel putin asa il considera ea doar un prieten

Traiau intr-un orasel perfect unde fata putea sa isi continue studiile in liniste.Erau o familie perfecta dar lipsa fratelui ei incepea sa se arate.

Nu trecuse peste. Fratele ei nu mai era si nu putea sa schimbe cu nimic asta.

Inocenţa criminalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum