Ara's POV
“huwarghhhhhh ngantuknyaaa~~apsal laaa hari ni isnin...... malas larr nk gi sekolah” sambil aku bangun untuk mandi dan bersiap-siap ke sekolah.
Hari ini ialah hari pertamaku di Seoul Highschool. Eomma dan appaku telah berpisah dan kedua duanya menghilangkan diri. Nasib baik eomma appaku masih meninggalkan sebahagian harta mereka untuk menampung kehidupan aku dan seekor makhluk asing iaitu abangku Jung Je Bon.... pandai eomma appa aku bagi nama.. hhshshshshhshshahs.Tapi abangku jarang berada di rumah..... dia lebih suka tinggal di rumahnya sendiri.Privasi katanyaa.
“Jung Araaa!!!! Cepattt kalau kau lambat aku suruh budak ii aku potong jari kaki kau”
Yup.... abang aku mafia. Cita ii dia memang mafia. pelik kan? genetik sapa lah nih...anak jiran sebelah rumah aku kot
Lahhhh kambing mana pulakk datang rumah aku nihhh.Aku berlari turun ke bawah untuk melihat. “lahhhh abang jebon kerrr apsal datang?”soalku.
“heyy.... call me Jay!!hensem skit” dasar perasann.“aku dtg sini nk bgtau kau if ada sesapa tanya kau kenal aku ke tak....kau ckp je xkenal.”
“whyyyyyyyy..... function???!?????”soalku aneh.
“kau xpayah tau.... tak penting” kata Je Bon kemudian dia terus bergegas pulang.
“Aikkkk..... xnak hntar aq gi skolah kerr??.Nasib kau laa” ucapku perlahan.
.
.
.
.
.
.
.
.Jaybonsem
15.4k likes . Liked by kyungsoobebe,and 3+ others
Chan_yeolhott long time no see..."friend"🔪
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA APA AKU TULIS NIHHHHH.
MAAF HAMBARRRR :( 🌸🌈
YOU ARE READING
Mi Tesoro~♥
Fanfictionotak aq kentangg.... okebye😂😂 "kau?mafia HAHAHAHHAHAHAH srslaaa moontonn asal ko comel jerr" - Ara "diam bodoe...... aku cium kangg" -Chanyeol