"kringgggg!!!!"loceng berbunyi.Semua pelajar bergegas masuk ke dalam kelas sebelum pelajaran dimulakan.
Cikgu Namjoon's pov
"Okay class. Stand up pelisss. U already big big enough to thinkkkkk. So tudey we gonna have aarrrrr new student here. Girl introduce yourself plissss u r already big big enough too."
Bisikan syaiton in class
"weyhhh lawa sialll hhahhahahhaha"
"weyh jom kapel"
"alahhh awek aku nihh"Jung A-Ra's pov
Apoooo.....xpernah nampak perempuan kaaa.Ksian ehhh ksiann. Risau ehhhh kekadang. Bisik Ara dlm hati.
"okay haiiii!! nama saya Jung Ara...panggil saya Ara. Boleh follow ig saya @aracumilll.
Thank youuuu!!" ucapku dengan penuh yakin tanpa raguuuu. Serta merta tiba tiba dan tanpa kusedari tiba tiba lagi..... budak ii lelaki smua bertepuk tgn. Ada juga bunyi ii buaya "pewwit abang single~"
SUMPAH GELI."Okay Ara..kamu bol-"
Tiba ii ada makhluk yg potong
"Cikguuuuuuuu sini kosongg.... sebelah saya nih" ucap Kai..salah seorang buaya yg berbunyi tadi."Ara... kamu boleh duduk sebelah Kai. Tapi jaga ii dia buaya. Tapi saya inshaallah setia.... nanti nak numbr saya boleh mntak okey saya single " kata cikgu namjoon
"takpe lah cikgu... saya taken"kataku
Serta merta semua budak lelaki dan buaya ii kelas 3A frust menonggeng. Hehe.
"Psssttt....psttt Ara"
Aku menoleh ke arah Kai "wae?"
"jom lepak waktu rehat nanti" kata Kai
"tapi saya nk lepak dgn kwn ii saya Jeon Eo Dah dengan Min Ha Na.....kami nk dating" ehhhgg tetiba aku dh ada kawan....ahhhh lantaklahh.
*waktu rehat*
Haih sendu hidopp..... mna eodah dgn hana nihhh -_-
“haiiiiii Araaaaaa!!!!! Sorrylaa kitorang lambattt.” jerit Eodah.Auto pakcik Hassan kantin ter-melatah.... terbantut acara gelek dia.
“aku lapaww....jom makan,eodah. kau belanja” sambung hana lagi.
“weyh korang... jom teman aku balik harini nak tak??” pinta Ara.
“sorrylaa Ara harini aku nak date dgn pakwe aku, Hana pulak nak usha cikgu fav dia" pintas Eodah.
Haihhhh hancur cita ii ku nk lepak kt rumah. Takpa Ara.... kau dh biasa hidup single.
*kringgggggg*
“okay class, boleh balik. Siapkan homework math yg saya bagi muka surat 50-68.Esok saya nk check.”
Arhhhh okay Ara, jom balik sorang ii dgn penuh sendu. Aku pulang ke rumah berjalan kaki sahaja.... nasib baik rumah aku dekat. Haishhhh. Tiba-tiba......
.
.
.
.
.
.
.
.
Eeee tah papee aq tulis nihhh.... hambar bodoe🌝🌸Hambar again!!btw thanks for reading HAHAHHAHAHAHA muah ii ailepyuhhhh♥♥
YOU ARE READING
Mi Tesoro~♥
Fanfictionotak aq kentangg.... okebye😂😂 "kau?mafia HAHAHAHHAHAHAH srslaaa moontonn asal ko comel jerr" - Ara "diam bodoe...... aku cium kangg" -Chanyeol