Part-4

2.1K 123 0
                                    

“ေဒါက္တာ ရိေပၚ..ရိေပၚအေျခေနဘယ္လိုရွိလဲဟင္”

“လူနာကအရမ္းလန့္သြားပံုရတယ္ေရွာ့ျဖစ္ျပီးနွလံုးခုန္ပါရပ္သြားတယ္လူနာကိုေသခ်ာဂရုစိုက္ေပးပါေနာက္တစ္ခါဆိုရင္အသက္ဆံုးရွံုးနိုင္တယ္ဒီတစ္ခါေတာ့ကံေကာင္းတယ္ေျပာရမယ္”

“ဟုတ္ကဲ့ပါေဒါက္တာက်ြန္ေတာ္ေသခ်ာဂရုစိုက္ပါ့မယ္”

“လူနာကို VIP ခန္းထဲေရြ့ျပီးပါျပီ အထဲဝင္ေတြ့လို့ရပါျပီ.  အဲ့တာဆို က်ြန္ေတာ့ကိုခြင့္ျပုပါအံုး”

“ဟုတ္ကဲ့ပါ ေဒါက္တာ”

ေရွာင္းက်န့္အခန္းထဲဝင္လာေတာ့.  ကုတင္ေပၚမွာေဆးပိုက္ေတြနဲ့လဲေနတဲ့ေကာင္ေလး..ေအာက္စီဂ်င္အကူအညီနဲ့အသက္ရူေနရတာေတြ့ေတာ့ေရွာင္းက်န့္ရ့ဲမ်က္ရည္ေတြထိန္းမရေတာ့ဘဲက်ဆင္းလာတယ္

ခေလးကိုယ္..ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာကိုယ္ခေလးကိုမ စ လိုက္သင့္ဘူး. နိုးလာပါေတာ့ေနာ္  အရင္လိုနွုတ္ခမ္းေလးဆူျပီးစကားေျပာတတ္တဲ့ခေလးကိုေတြ့ခ်င္လို့ပါကြာ...

“ေရွာင္းေလး”

“မား. မာမားဝမ္. ပါပါး”

“ေရွာင္းေလး. ရိေပၚေလးဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ သာနဲ့အတူတူရွိေနတာဆို”

“မား..ရိေပၚေလးက သားေျကာင့္....သားေျကာင့္”

ေရွာင္းက်န့္လဲျဖစ္ခဲ့တာေတြအကုန္ေျပာျပလိုက္တယ္

“ေရွာင္းေလးရယ္ ရိေပၚေလးကနွလံုးေရာဂါရွိပါတယ္ဆိုမွ သားရယ္သားအရြယ္ကခေလးလဲမဟုတ္ေတာ့ဘူးေလဘာလို့ စ ခ်င္ရတာတုန္း.  ေတာ္ေသးတာေပါ့ေဆးရံုေရာက္တာျမန္လို့”

“သားေတာင္းပန္ပါတယ္မားး. ရိေပၚနိုးလာလို့စိတ္ဆိုးေနရင္လဲသား ရိေပၚေလးစိတ္ဆိုးေျပတဲ့အထိ ျပန္ေတာင္းပန္လိုက္ပါ့မယ္”

“သားဒီညေဆးရံုေစာင့္မွာလား မနက္ရံုးသြားရအံုးမယ္ေလ အိမ္ျပန္ျပီးဘဲအိပ္လိုက္ပါလားပါးတို့ေစာင့္လိုက္ပါ့မယ္”

“ရတယ္ပါးမနက္ျဖန္ရံုးမသြားေတာ့ဘူးဒီညရိေပၚနဲ့ဘဲေနေတာ့မယ္ပါးတို့မားတို့ျပန္လိုက္ေလေနာက္ေတာင္က်ေနျပီ”

The 100 days in my memory(Completed)Where stories live. Discover now