פקחתי את עיני באטיות והרגשתי חמימות בכל גופי..שבאתי לקום לא הצלחתי..כי שתי זרועות גבריות עטפו את גופי.
נרדמתי עם גיימס? מה לעזאל? חזרתי לשכב במיטה מרגיש את ידיו של גיימס מתהדקות סביבי.
למה זה מרגיש לי טוב? למה אני לא רוצה שהוא יעזוב אותי?
להיות ככה בין זרעותיו מרגיש לי..מרגיש לי כל כך נכון ובטוח.
המון זמן לא הרגשתי בטוח כמו שאני מרגיש עכשיו אך השאלה היא למה לעזאל גיימס מכל בני האדם גורם לי להרגיש ככה?
הוא האדם הראשון, הגבר הראשון שלא נרתעתי ממנו בפעם הראשונה שראיתי אותו. למה לעזאל אפילו מליאם נרתעתי.
שמו של ליאם קפץ למוחי והרגשתי שאני עושה דבר לא נכון, לשכב ככה בין זרעותיו של גבר אחר שיש לי חבר שאוהב אותי..כלומר אני חושב שהוא מחבב אותי.עדיין לא אמרנו מילות אהבה אחד לשני אני גם לא חושב שזה הזמן או מה שאני מרגיש כרגע לליאם.
בעדינות רבה ניסתי לקום מהמיטה, מנסה לא להעיר את גיימס עם תנועותיי אך זה לא הצליח כי ברגע שיצאתי כולי מבין זרעותיו הוא התחיל לזוז, ידיו זזו כיאלו הוא מחפש אותי בין ידיו.
אני כל כך חסר לו שהוא לא מצליח לישון בלעדי? חשבתי לעצמי וזה העלה חיוך על פניי. "מה? ליאו?" הוא פקח את עיניו והבין שאני לא לידו. "ליאו" הוא קרא בקול, "אני כאן" אמרתי והוא הרים את מבטו והביט בי. "היי" הוא אמר בקול צרוד של הבוקר, הקול הזה העביר בי צמרמורת.
"אני מצטער.. נרדמתי פשוט איתך..ושכחתי לל-"
"זה בסדר" קטעתי אותו והוא הנהנן וקם מהמיטה. זה היה יותר מבסדר, ישנתי כל כך טוב והוא היה שם איתי.
"אני אלך עכשיו" אמרתי ובאתי ללכת אך ידו עצרה בעדי "לפחות אחרי ארוחת בוקר?" הוא שאל בתקווה שאסכים אך אני הייתי נחוש בדעתי ללכת.
"עשית מספיק גיימס, גם קיילי הכינה לי ארוחת בוקר" שיקרתי אך מה יכולתי להגיד אני רציתי ללכת וידעתי שהוא ינסה לשכנע אותי להישאר אם לא הייתי אומר את זה.
"אהה, טוב נפגש בעבודה מחר" הוא אמר בחיוך והנהנתי מתלבט אם לחבק אותו אך לא חיבקתי בסוף. "תודה גיימס על הכל" אמרתי ויצאתי לדרכי....
"סוף סוף חזרת אליי" קיילי צעקה וחיבקה אותי שהגעתי לבית.
חיבקתי אותה בחזרה אך עדיין כעסתי אליה שסיפרה ככה לגיימס את כל מה שעבר עליי.
זה לא הדרך שרציתי שהוא יגלה אני לא רציתי שהוא יגלה כי פחדתי שהוא ירחם עליי ויביט בי שונה אך למזלי גיימס לא עשה לי מבטי רחמים אך יחסנו השתנו מאז אותו יום.
אנחנו נהיינו קרובים יותר וזה נחמד, זה כיף לדעת שגיימס יכול לפנות אליי בתור חבר ואין בנינו יותר יחסי 'שנאה'
"אני מצטערת כל כך על שסיפרתי ליאו.. תאמין לי שלא היה לי ברירה. שזה מדובר בחיים שלך ליאו אני יעשה הכל" שמעתי את העצבות שקולה, אני יודע שהיא לא התכוונה אך עדיין קשה לי לקבל את זה. אני יודע שזה היה לטובתי, אני מאמין לה אבל אני צריך יום, יומיים להתאפס על עצמי.
"קיילי..אני מאמין לך, אני פשוט צריך זמן אוקיי. סיפרת את כל חיי לאנשים אחרים.. זה מרגיש כיאלו לא יודע איך זה מרגיש"
ליטפתי את פניה "אני כועס עלייך כן.. אבל זה יעבור לי אני לא יכול לכעוס עלייך יותר מיום." אמרתי בחיוך רואה את ההקלה בפניה.
"אני הולך לנוח" אמרתי והלכתי לחדר. "אתה חוזר לעבודה מחר?"
"כן" אמרתי ונכנסתי לחדר פושט את החולצה ופשוט נכנס למיטה.
לא עבר כמה דקות וקיילי פתחה את הדלת ורק ראשה הציץ דרכו. "מוקדם מדי לשאול איך היה אצל גיימס?" היא שאלה ואני גלגלתי את עיני קורא לה להיכנס.
היא קפצה בחיוך והתיישבה לידי. התחלתי בלספר לה על איך שהוא דאג לי, דאג שאני אנוח ואוכל כמו שצריך.
שבסרט למרות שהייתי שקוע במה שקורה יכולתי להרגיש את מבטו עליי "הוא בקטע שלך או משהו?" היא שאלה ואני הסמקתי. "לאא הוא פשוט.. אנחנו חברים אני מניח" אמרתי בחיוך.
"לא יודעת זה חשוד לי מידי" היא אמרה בקול מוזר "זה לא משנה אני עם ליאם"
"כן חבר זה לא קיר" היא השיבה ואני החטפתי לה מכה "היי אני מחבב אותו תרגעי"
"את ליאם או את גיימס?" היא שאלה.
"את ליאם" אמרתי בגלגול עניים אני יודע מה היא מנסה לעשות וזה לא יצליח לה.
"אתה בט-" צלצול הודעה קטעה אותה. סובבתי את ראשי לכיוון הפלאפון מרים אותו ורואה שקיבלתי הודעה מגיימס.
"מי זה?" היא שאלה. "את לא יכולה לא להיות חטטנית נכון?שאלתי והיא חייכה חיוך גאה. "המומחיות שלי" היא השיבה
"זה גיימס" אמרתי מביט בהודעה. "מה הוא שלח?"
'ליאו אתה לא חייב להגיע מחר, תיקח עוד יום חופש אם אתה צריך' הקראתי לה את ההודעה.
"ואתה אומר לי שהוא לא בעניין שלך" היא אמרה ואני שוב גלגלתי גלגלתי את עיני אך משהו בזה שגיימס יהיה בקטע שלי מוצא חן בעניי ואין לי מושג למה.
"תפסיקי, עכשיו לכי אני רוצה לישון" אמרתי וחיבקתי אותה. "לילה טוב" היא אמרה והלכה לחדרה.
לפני שהלכתי לישון שלחתי לגיימס הודעה.
'היי אני אגיע מחר, תודה על הדאגה אני מרגיש יותר טוב בזכותך(סמיילי מסמיק) '
שלחתי וחיכתי לשמוע ממנו בחזרה. חיכתי לשמוע את צליל ההודעה שאומר שהוא הביט בהודעה שלי.
'בסדר אבל אני אוסף אותך מחר" קראתי את ההודעה ולא יכולתי שלא לחייך.
" בסדר" כתבתי ושלחתי לגמרי שוכח שליאם צריך לבוא לאסוף אותי מחר, אך זה לא מה שמעסיק את מחשבותיי של ליאו.
הוא כל כך היה עסוק בגיימס שהוא שכח מליאם.
"לילה טוב" גיימס כתב ושלח לו הוא רצה להוסיף תחלום עליי, כי זה לא פייר שרק הוא חולם על ליאו. חולם עליו מנשק אותו ועושה בו כל מה שהוא רוצה. זה לא פייר לקום עם זקפה כל כך קשה בגלל חלום רטוב על העובד שלו.
הוא יודע שזה אסור אבל הוא לא יכול להפסיק לחשוב על זה.
YOU ARE READING
The Night We Meet
Romanceג'יימס הוא בחור צעיר הוא רק בן 25 וכבר יש בבעלותו חברה גדולה ועשירה. הוא אוהב את העבודה שלו ואפשר לומר שאפילו יותר מידי אם מישהו לא עושה את עבודתו כמו שצריך הוא יודע שיש לו עסק עם ג'יימס. לכן כולם עושים את עבודתם כמו שצריך. הוא קר ולא אוהב אנשים הח...