ʜᴏꜱʟᴀɴᴅɪᴋʟᴀʀɪ ᴋɪꜱɪʏᴇ ɴᴀꜱɪʟ ᴀᴄɪʟɪʀʟᴀʀ
ᴄᴀꜱᴛʟᴇ ᴊ
Her ne kadar kendinden emin dursa da o aslında minik bir çocuk. Söylerken utanacağını önceden tahmin edip bir mektup yazardı. Bütün duygularını dökebildiği kadar dökmeye çalışırdı. Tabi kelimeler ne kadar yeterli kalır.
Hoşlandığı kişiye bu notu verirken ufak bir bebeğe dönüşecektir. Onun karşısında cesaretini toplaması uzun sürecektir. Bu yüzden karşıdaki kişinin onu terslememesi için dua edecek. Mektubu verdiği gibi hızla oradan uzaklaşacak.
"Seni gerçekten seviyorum kızım/oğlum."
ʙɪᴄ
Onun her hangi bir çekingenliği olacağını sanmıyorum. Hoşlandığını, hoşlandığı kişiye söylemeye karar verdiğinde kesinlikle bir telaşa girmezdi. Sadece onun ve kendisinin olduğu bir yerde ondan hoşlandığını söylerdi.
Ama söylerken pek ciddi kalabileceğini düşünmüyorum. Büyük ihtimal deli gibi kahkaha atardı. Komik olduğundan değil, ortamın havası ona aşırı komik gelirdi.
"Ahahaha tanrım bu gerçekten tuhaf..."
ᴍɪɴᴊᴀᴇ
O kesinlikle bir utanmaz. Her hangi bir endişesi yok çünkü kendinden oldukça emin. Utangaç görünse de olacağını pek sanmıyorum. Bazen telefonla konuşmanın daha iyi olacağını düşünse de sonra vaz geçti.
Sadece karşısına geçip onu ne kadar sevdiğini anlatır ve daha sonra ise sessizce hoşlandığı kişiye yaklaşıp dibine girecek.
"Bence fazla düşünmene gerek yok güzelim/yakışıklım cevap gayet açık. Kabul etmezsen de benim gibi birini kaçıracaksın."
ʜᴜɪᴊɪɴ
Kesinlikle en çok utanan o olacak. Öyle ki sevdiğini bile yüz yüze söylemektense telefon kullanmayı tercih edecek. Arayacağını falan düşünüyorsanız onu bir unutun, unutturun. Kesinlikle mesaj atacak.
Mesajlaşırken diğer üyeler yanında olacak ve onlardan taktik almayı ihmal etmeyecek. Eğer reddedilirse bunun suçunu üyelere atacak. Elleri yazarken titrese de kontrolü altında.
"Afferin Junhyuk (Win) senin aklına gelmişti bu değil mi? Salak herif!"
ᴡɪɴ
Kesinlikle utangaç olacaktır ama ayarında. Küçük çocuk çekingenliği var üzerinde. Hoşlandığı kişiye buluşma mesajını onun yerine üyelerden biri yapardı çünkü bunu yazarken bile elleri titriyor.
Ters bir tepki alma korkusu var. Kesinlikle reddedilmek istemiyor. Söylerken çekinmese de içini döktükten sonra utanmaya başlayacak.
"Sanırım sana kendimi en iyi bu şekilde anlatabilirdim."
* * * * * * * * * * * * * * * *
ꜱᴇʟᴀᴍ ʙᴇʙᴇʟᴇʀɪᴍ.
ʙᴜɢᴜɴᴅᴇ ʙᴏʟᴇ ʙɪʀ ʙᴏʟᴜᴍ ʏᴀᴢᴀᴍ ᴅᴇᴅɪᴍ.
ʏɪɴᴇ ᴋɪᴍɪɴ ɪꜱᴛᴇᴅɪɢɪɴɪ ᴜɴᴜᴛᴛᴜᴍ.
ᴜᴍᴀʀɪᴍ ʙᴇɢᴇɴᴍɪꜱꜱɪɴɪᴢᴅɪʀ.
ᴅɪɢᴇʀ ɢʀᴜʙᴜ ᴋɪᴍ ʏᴀᴘᴀᴍ ᴅɪʏᴇᴄᴇᴍ ᴀᴍᴀ ꜱᴇᴠᴇɴᴛᴇᴇɴ ʏᴀᴢᴀꜱɪᴍ ᴠᴀʀ. ʙᴜʏᴜᴋ ɪʜᴛɪᴍᴀʟ ᴏɴᴜ ʏᴀᴢᴀʀɪᴍ.
ᴏᴘᴜʟᴅᴜɴᴜᴢ.
ᴛᴀʀɪʜ 04.12.2020