Discuția

13 1 0
                                    

Am adormit si m-am trezit cu gandul la el. Sunt prea orgolioasa sa-i dau mesaj, asa ca astept sa o faca el. Intre timp m-am pus sa gatesc ceva si sa-mi fac curatenie prin casa. Cand am terminat de sters praful aud o notificare.
Buna draga. Cum iti este ziua?
Buna. Deocamdata destul de relaxata. A ta?
Plictisitoare fara tine. Ce faci deseara? Ne vedem?
Pe la 7 e ok?
Sigur. Ne vedem la 7 😘
E doar ora 5 dar fiind nerabdatoare deja incep sa ma pregatesc. Imi iau pe mine o bluza stramta cu scopul de a evidentia formele, o pereche de blugi albi, niste tenisi argintii si ma machiez discret. Cand reusesc sa ma termin de aranjat observ cat de rapid a trecut timpul deja fiind 6.45, asa ca ma uit pe geam sa vad cand apare. La si 50 parcheaza in fata casei asa ca iau o geaca pe mine si ies afara. Intru in masina insa nu-l sarut sa nu ma creada vreo disperata. Ne salutam, ma ia de mana si ma saruta. Nu il intreb unde mergem pentru ca stiam ca nici nu are importanta. Tot ce imi doream e sa fiu alaturi de el cat mai mult timp. Observ ca ajungem in locul de data trecuta. Dupa discutiile obisnuite imi adreseaza o intrebare destul de serioasa.
-Aya, tu iti doresti ceva serios cu mine? Stiu ca inca nu ne cunoastem asa bine, insa vreau sa stiu daca ar fi posibila o relatie intre noi doi.
- De ce ai crede ca nu mi doresc ceva serios Rafael?
-Poate ti se pare ca sunt prea batran pentru tine. Nu sunt sigur ce parere ai despre aceasta diferenta de varsta.
-Cred ca eu as fi mai in masura sa-ti pun aceasta intrebare. Pana la urma tu ai o varsta si tocmai de aia stau la discutii cu tine deoarece consider ca ai o maturitate aparte fara de restul baietilor cu care am fost. Este posibil totusi sa nu ma vrei pentru ca nu am atat de mula experienta de viata ca si tine.
- Pentru mine nu experienta de viata conteaza, ci tu ca persoana. Imi e frica ca esti la varsta la care doresti sa explorezi cat mai mult, sa te distrezi, pe cand mie mi-a trecut vremea de chestii de genul. Le-am facut cand era timpul, adica la varsta ta.
-Cu toate ca sunt tanara nu doresc sa ma distrez. Caut pe cineva serios cu care as putea sa intemeiez o familie. Consider ca nu are sens sa pierd timpul cu persoane nepotrivite. Daca as gasi pe cineva serios as dori sa ma axez pe al cunoaste pe el si sa vad daca putem avea o relatie.
- Ma bucur foarte mult ca zici asta. Esti o fata frumoasa, desteapta iar cu cele spuse imi demonstrezi seriozitatea.
Am zambit timida dupa care a mai urmat o runda lunga de sarutari pasionale. Au existat si cateva atingeri dar nimic mai mult. Trecusera deja 4 ore de cand eram impreuna. Desi cu greu ne-am despartit unul de celalalt, m-a adus acasa, iar eu eram nerabdatoare pentru urmatoarea zi cand urma sa ne vedem, adica maine.

Dorinta ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum