Lacul

13 1 0
                                    

Ma trezesc si primul lucru pe care il fac este sa ma uit pe telefon. Bineinteles ca zambesc atunci cand vad ca mi-a scris "Buna dimineata"  si raspund cat pot de repede "Neata".
Cam mult ai dormit draga.
Mi-am facut somnul de frumusete, tastez razand.
Te-ai imbracat? Sau esti tot in pijama?
Acum imi iau un trening pe mine. N-am intentia sa parasesc locuinta deci ma imbrac mai lejer. De ce intrebi?
Eram doar curios. Uita-te pe geam.
M-am uitat oe fereastra si nu-mi venea a crede. Era acolo. M-am dus intr-o fuga la el si am intrat in masina.
Nu esti normal, îi spun printre saruturi. Cum de ai venit?
Nu stau asa departe si aveam intentia de a te surprinde in dimineata aceasta. Ai planuri pentru azi deci sau esti libera?
Libera ca pasarea cerului, spun cu zambetul pe buze. De ce intrebi?
Azi mergem in excursie. Mergi si inchide usa de la casa, imi ordona.
Ma supun si intru rapid in casa sa iau niste adidasi in picioare si ma dau cu putin parfum. Inchid usa si ma aflu pe scaunul din dreapta.
-Mereu faci chestii de genul? il intreb curioasa
-Nu, petrec timp doar cu persoanele speciale mie. Am zis ca e o zi frumoasa si sa profitam de ea in asa fel incat sa ne cunoastem mai bine. Te deranjeaza?
-Sigur ca nu, chiar a fost o surpriza. Dar imi doream sa fi stiut macar sa ma aranjez putin, nici nu stiu unde mergem.
-Compania conteaza, nu locul.
Raman tacuta timp de 10 minute. Mana mea e cuprinsa de mana lui. Opreste motorul de la masina la o benzinarie. Nu zic nimic cand vad ca iese din masina, daca pun prea multe intrebari mi se pare ca par speriata sau mai rau, disperata. Il vad ca vine cu o punga mare in mana, nu stiu ce a cumparat dar banuiesc ca voi afla curand.
-Am luat cate ceva, banuiam ca iti este foame.
-Ai ghicit! Ce ai luat? Intreb nerabdaroare
-Sper ca nu esti la dieta. Am luat sandwichuri, chipsuri si niste ciocolati cu cocos. Iar de baut ti-am luat nectar si cola. Nu stiam daca preferi sucurile naturale sau daca bei orice.
-Nu, nu sunt la dieta. Multumesc ca te-ai gandit la mine, îi spun si il sarut pe obraz.
Dupa jumatate de ora ajungem intr-o padure. Vad ca isi parcheaza masina la capatul drumului. Se pare ca nu este nimeni prin imprejurimi decat noi. Ma uit pe telefon si observ ca nu mai am semnal. Totusi nu ma alarmez pentru ca e miezul zilei si ma gandesc ca nimic rau nu se poate intampla. Se ridica si imi deschide usa ca un adevarat gentleman, raman uimita. Demult nu am vazut asa mult bun simt si dovada de buna educatie din partea unui barbat. Poate pentru ca inainte ieseam doar cu baieti care nu stiau ce-si doresc. Dar nu are sens sa ma gandesc la asta acum. Trebuie sa ma concentrez doar pe el, pentru ca deocamdata pare totul prea perfect. Trebuie sa-i gasesc slabiciunea, toti o avem, aerul sau misterios cred ca e cel care ma captiveaza, insa trebuie sa-i aflu secretul. Mereu credeam ca tacerea e ciudata, ca ar presupune ca nu stii ce sa vorbesti. Cand sunt cu el simt exact opusul, am atat de multe sa ii spun si sa-l intreb insa nu vreau sa fac primul pas. Ma bucur de liniste si de plimbare impreuna cu el. La un moment dat ajungem la un lac, de un albastru stralucitor minunat. Fara sa zica nimic observ cum isi da tricoul jos, lasand la iveala abdomenul bine lucrat. Raman uimita de reactia mea, ma uitam ca si cand vedeam pentru prima oara un barbat, asa ca rup tacerea.
-Ce vrei sa faci? Il intreb
-Ce ti se pare ca fac? Merg sa inot, iar tu vii cu mine.
-Poftim? Zic uimita.
Se apropie de mine, se uita in ochii mei si imi spune:
-Am zis ca vii cu mine. Te dezbraci tu sau ai nevoie de ajutor? Intreaba ranjind.
-Se vede ca nu ma cunosti. Nu sunt tocmai genul de fata aventuroasa. Imi place rutina. Asa ca nu intru.
-Buna gluma. Hai dezbraca te odata
- Eu ..nu...nu stiu sa inot, ii spun rusinata
-Ce ai zis? Tu vorbesti serios?
-Da
-In cazul asta...
Incepe sa ma dezbrace el, nu stiu ce intentii are, insa sunt prea preocupata de privirea lui asa ca l las sa o faca. Suntem amandoi in lenjerie intima si ne sarutam pasional. Face pasi inspre mine, iar in momentul in care am ajuns la sfarsitul scandurilor ma ia in poala si sare cu mine in apa. Ma ud toata si incep sa ma panichez asa ca-l strang tare intr-o imbratisare.
-Esti nebun? Te urasc! Ti-am zis ca nu stiu sa inot
-Atunci nu o sa inotam. Te tin in brate. Nu ai de ce sa fi asa artagoasa. Apa e mica aici, mai incolo e mai mare.
-Okay, imi pare rau. Insa nu mi place atunci cand nu mai detin eu controlul.
-Observ. In acest caz trebuie sa facem ceva ca sa schimbam asta. Se apropie din nou de mine si ma intoarce cu spatele la el. Raman uimita de finetea cu care imi mangaie spatele. Ma saruta usor pe ceafa si pe lobul urechii. Incepe mai apoi sa se plimbe cu degetele pe abdomenul meu ducadu-le pe rand tot mai jos pana ajunge la chiloti insa nu baga mana. Buza mea de jos era muscata puternic de dintii mei, asteptam momentul, iar atunci cand si-a retras mana am ramas socata. M-a intors instant si m-a sarutat rapid.
-Ce este draga? Ti-am zis ca o sa fac ceva. Credeai ca va fi ceva ce o sa-ti faca placere?  Mai asteapta, ti-am zis ca eu caut ceva serios.
-Stii bine ca si eu vreau ceva serios. Nu ma asteptam la nimic.
Apa este atat de cristalina incat trupurile noastre se reflecta in ea. Deja apa se racise, avand in vedere cat ne-am jucat prin apa si am admirat privelistea, nu era absolut nimeni, doar noi. Iesim din apa si asteptam sa ne uscam putin. Ne indreptam spre masina, iar cand ajunge, imi ofera niste haine de schimb. Le accept, era clar ca avea totul planificat, mai intai m-a lasat sa ma usuc la voia vantului iar acum imi oferea haine, cu scopul ascund de a ma privi in timp ce ma schimb, cliseic.Totusi nu a vazut nimic pentru ca am fost mai rapida decat credea. Ne bagam in masina, deja se lasa seara. In drum spre casa incerc da dau de semnal. Nu i-am scris nimic mamei sa stie ce fac si pe unde sunt. Imi stie mereu rutina iar azi nu am apucat sa o informez. Ii dau un mesaj si in momentum doi ma suna.
-Ce ai facut toata ziua de nu m ai sunat?
-Am mers intr o miniexcursie cu Denisa. Scuze ca nu am sunat. A fost ceva neplanificat si abia acum am dat de semnal.
-Okay, sa nu se mai repete Aya. Mi-am facut griji. Te-ai distrat macar?
-Da, a fost frumos.
-Bine, vorbim maine. Te iubesc!
-Si eu te iubesc, mami!
Il observ cum se uita cu drag la mine si rupe tacerea:
-Deci esti fata lu mama!
-Nu neaparat, dar da am o relatie foarte buna cu parintii mei. Mama e cea mai buna prietena a mea. Mereu ma sustine in orice.
-Mai ti minte cand ziceai ca nu esti sigura pe mine ca as fi un barbat serios?
-Da, ce legatura are?
- Daca doresti, mi-ar face placere sa-ti cunosc parintii.
La auzul vorbelor sale raman socata. Stiam ca mama nu ar accepta sa am o relatie cu un barbat de varsta lui, iar tata inca nu ma vedea in ipostaza unei viitoare neveste a cuiva. Asa ca i-am zis:
-Acum nu e momentul, poate cand o sa avem o relatie mai vedem.
-Pai nu avem o relatie?
-M-ai cerut de prietena si nu stiu cumva?
-Nu credeam ca se mai practica cerutul. Credeam ca se subintelege.
-Nu se subintelege.
-Atunci, Aya,vrei sa fii iubita mea?
-Sigur Rafael, zic si il sarut.
Ma lasa in fata casei ca de-obicei si pleaca. Intru in casa ma asez in pat si totul mi se pare ireal. A fost cea mai frumoasa zi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 05, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dorinta ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum