ROZDZIAŁ 1

10 0 0
                                    

Jack, zwykły chłopak z wielkiego miasta. Bardzo bogaty młodzieniec, któy myśli tylko o sobie i mówi że jest w stanie to naprawić dziewczyną zadowalającś jego oczekiwania, twierdzi, że to wszystko przez rodzinę która go nie wspiera, więc kreuje się na chamskiego intelektualistę. Jego matka influencerka z 43 milionami na Instagramie, właścicielka luksusowej linii ubrań, obuwia i dodatków Made Lyn. Ojciec miliarder, właściciel wielu banków i galerii handlowych. Właściciel linii kosmetyków Grenumetics i peruk Grenu. Syn również będzie właścicielem wielu firm, przynajmniej tak myśli. 

 -Przynajmniej Enem we mnie wierzy.-powiedział Jack-Tak pieseczku?

Pies wyszedł z pokoju.

-Super, zostałem sam... Zobaczę, czy może nie przyszła żadna współpraca-kontynuuował

-Jackie! Chodź po sushi skarbie!-Krzyknęła Madelyn matka Jacka

-Właśnie Jackun chodź, bo już znika! - dodał ojciec chłopaka Landon

-Dajcie mi spokój, mam was dość w kółko tylko sushi, kawior, krewetki. Czy wy wiecie jak dawno nie jadłem prawdziwego amerykańskiego burgera?- powiedział pod nosem Jack

-Idę-krzyknął

Jack nienawidził sushi, ale nie chciał robić przykrości rodzicom i jadł. Maki, kawior, imbir, surowa ryba. Widok tych rzeczy wprawiał chłopaka w odruch wymiotny, jednak rodzicie byli przekonani, że ich syn uwielbia sushi. Spokojnie zjedli posiłek, i Jack w pośpiechu pobiegł na piętro domu do łazienki. Wymiotował. Jack nie powiedział o tym rodzicom bo wiedział, że zwolnili by Davida - sushimastera. 

-David ma ciężko w życiu, kiedyś mi nawet mówił, że sushi najlepiej mu wychodzi. Żona go zdradziła i zabrała mu jego największy skarb dzieci Bradona i Olivię. 

Teraz Olivia chodzi z Jackiem na korepetycję z fizyki, Olivia ma rude, proste włosy, jasne niebieskie oczy i zawsze chodzi w wianku oraz białych bądź czarnych jeansach. Jack nie mógł przestać o niej myśleć, ale wiedział, że nie może tego zrobić Davidowi. Specjalnie dla Olivii zapisał się na sztuki walki. Chłopak szybko się uczy i odnosi sukcesy na skalę światową. Brandon zaś jest klaunem klasowym i mówi, że Jack to jego najlepszy przyjaciel. Dzieci od Davida zabrała matka jak miały zaledwie dwa latka, i pamiętają ojca bardzo słabo. A żeby tego było mało sushimaster bardzo się zmienił, więc nie mieli żadnego tropu, nawet do rozpoczęcia poszukiwań. Gdy Jack wyszedł z łazienki pobiegł do pokoju bo usłyszał dźwięk maila. Okazało się, że to nie prośba o współpracę, tylko mail od tajemniczej szkoły w Ferren, nigdzie nie było nic wiadomo o takim państwie, mieście lub nawet szkole. Po prostu nic. Jack uwielbia takie rzeczy więc się zgodził. Mimo zatrucia szybko ubrał czarne jeansy i białą koszulę, a na nią czerwony sweterek. Wyskoczył przez balkon, przekonał ochronę żeby go wypuścili bez słowa rodzinie, przekonał ich podwyżką, której nie dostali. Dał zaszyfrowany list ochronie. Zakodowany był szyfrem który wymyślił David i nauczył Jacka. Jak można się spodziewać list był do Davida, który mieszkał u rodziny Starów. 

JackstarOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz