"1" kitap

114 11 7
                                    

Bölümde düzenleme yaptım arkadaşlar fikrinizi bana belirtirseniz çok mutlu olurum.

Okulun bahçesine beni sürükleyen arkadaşlarımın yanında masum köylü gibi dediklerini anlamaya çalışıyordum. Ama o kadar hızlı konuşan Karin ve Ino'dan bir şey anlamak o kadar zordu ki... Biri Suigetsu'dan diğeri Sai'den bahsedip beynimden geçiyorlardı. Benim ise aklımda okulun tek yakışıklı insanı vardı. Ama benden hoşlanmaz. Aksine benim yaptığım her şeyden bir o kadar nefret eder. Nedenini bilmiyorum bile... Gerçi bizim hakkımızda yazdığım o hikayeyi okusaydı o halde ne yapardım bilmiyorum. Muhtemelen beni yok yerine koymasını tercih ederdim. Sanırım.

"K-kitap!?"

"Of olamaz ya!"

"Ne oldu Sakura? Nereye?"

"Benim acil bir işim var" diyerek sınıfa doğru koşmaya başladı. Ancak sınıfa girdiği zaman artık cok geçti.
"S-sasuke-kun?!"

Yanına gitti ve elinden kitabi hızla almaya çalıştı.

"Defterim neden senin elinde?"

"Içinde adımı gördüm açık koymuştun. Ayrıca bu ne böyle? Ben seni seviyormuşum evlenmişiz ve üstelik ninja diyarında mı yaşıyoruz? Cidden sacmalamışsın? Ve ben üstelik intikam alacak kadar salak mıyım bir de gitmiş Naruto ile beni kapıştırmış. Ben kolumu da kaybediyorum. Hehh bir de en güzel kısmı var demi? Koca köyden ayrılıp her gece seni genjutsu altına alıp senle mi buluşuyoruz? Mantık nerde? "

"S-sen.."

"Ben ne? "

"Senden nefret ediyorum!! İzinsiz eşyalarıma nasıl bakarsın yetmezmiş gibi dalga geçiyorsun! O kitaptaki Sasuke sen değilsin. O bu dünyadaki en yakışıklı insan ama o sen olamazsın sen sadece şerefsizlik yapan bir okul veledisin o kad-!"

"Kes! Ne o bu dünyada adı Sasuke olup abisinin adı Itachi olan ve Naruto ile en iyi arkadas olan kaç "Sasuke-kun" var merak ettim? Söylesene?!"
"
Sasuke kun" kısmında eliyle tırnak işareti yapıyordu.

Sakura arkasını dönüp gidiyordu ki Sasuke onun kolundan tutup duvara yasladı.

"Lafımı bitirmeden nereye gittiğini sanıyorsun?!"

"Bırak! "

"Ne o? Yazdığın şeyi istemeden mi yazdın? Yoksa benden hoşlanmıyor muydun?"

"Ne saçmalıyorsun? Bıraksana!" Ne diye benle uğraşıyorsun?"

"Şuan eğlenceli göründü gözüme." derken nerdeyse dudakları Sakura'nın dudaklarına değecekti...

"Ben eğlenceyi severim Sakura. Beni daha fazla eğlendir. "

Geri çekildi ve kitabı eline verip sınıftan çıktı. Sakura ne olduğunu daha anlayabilmiş değildi ki onun gittiğini anladığında kendini olduğu yere bıraktı.

Yüzü kıpkırmızıydı, kalbi hızlı atıyordu, gözyaşları sanki biri dokunsa gözlerinden firar edecek gibiydi. Ama o bunun nedenini bilmiyordu. Kızdığı için miydi, utandığı için mi yoksa... bilmiyordu. Tek bildiği bir daha asla eskisi gibi olamayacaktı.

MasaLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin