Some Years Later

438 53 5
                                    

DriKshit went in Shergill Mansion with their 3 kids. Rishan Rushee Driksh. DriKshit's twin kids Rushee Driksh.

DriKshit made their kids hold flowers chain thn hanged on Chetan's & Mahima's pics. Rishan Rushee Driksh closed their eyes & joined their hands. DriKshit smiled looking at their kids.


Sometime later




Rushee rushed in DriKshit's bedroom. DriKshit looked at Rushee & hold her. Rushee crying rubbing her eyes. Rakshit removed Rushee's hands & raised his eyebrows. Drishti wiped Rushee's tears.



DriKshit - kya hua Rushee ??

Rushee - mum dad mere baal kheech rehe hai Driksh.

DriKshit - Driksh ko bht daatenge hum.



DriKsh & Rishan entered in DriKshit's bedroom. Drishti went & pinched Driksh's ear. Driksh started crying hugging Drishti's legs.

Rakshit - gaud mein lo Mrs. Shergill otherwse rohte rehega aise Driksh.

Rakshit laughed while stated his sentence. Rushee laughed seeing Driksh. Drishti glared at Rakshit thn kneeled down & hugged Driksh & Rishan.

Rishan - chup hojao Driksh.


Driksh smiled. DriKshit laughed at their kids.

Driksh - chalo khelte hai bhaiya.

Rishan - Rushee chal.



Rushee Driksh Rishan went downstairs & playing games.



DriKshit yelled - koi ladega nahin.

Rushee Rishan Driksh - theek hai.





DriKshit smiled looking at eachother thn went downstairs & admiring their kids.


Rakshit - Rishan kitna care kr raha Rushee & Driksh ka.

Drishti - bade bhaiya ke tarha protect bhi krta hai Rishan apne bhai bahen Driksh Rushee ka.

Rakshit - yap.

Drishti - Rishan aap pe agya hai.

Rakshit - pyaar tumse zyada krta hai Rishan.

Drishti - yap jaise Rushee bhi aap se zyada pyaar krti hai.

Rakshit - yap Rushee tumpe gyi hai.

DriKshit - Driksh hum2 pe gya hai.

Drishti - mujhse mrr bhi khata hai Driksh.

Rakshit - mujhse bhi daat khata hai Driksh.

DriKshit - humre pyaare pyaare kids.


DriKshit laughed seeing their kids. DriKshit gladly living with their kids Rishan Rushee Driksh in Shergill Mansion.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Crust Trust ✓जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें