comportement étrange - 1.1

54 8 2
                                    

// chevy ile yeni bir bölüme merhaba! Bir kaç sorun neticesinde uzun bir süredir hikâyeye ekleme yapamıyordum, bu süre içerisinde düşündüğüm harika kurgular oldu. Hepsini sizler ile paylaşmak için çok sabırsızlanıyorum, chevy ile heyecanda kalın! Bir tanecik oyunuzu da alırım...

ఌ︎ -

— Starter, “Boun.”

Yeni mezun olanların töreninin bitimine yakın, yeni yurt odamı arıyordum. Okulların üç aylığına tatil olmuştu, fakat üniversite ikinci sınıflar için bu tatil bir ay boyunca sürecekti. Moralim zaten bir aylık olan kısa tatil ile tamamen bozulmuştu.

Tüm yurt binalarını tek tek işgal ettiğim esnada, elimde bulunan kağıtta ki yazıları tekrardan göz gezdirdim. Yurt binalarının sonlarına doğru geldiğimi fark ettiğim de, elimde ki kağıt parçasını parçalamaya hazırlandığım süreçte karşı binanın tabelasında gördüğüm '39.' yazısı ile gülümsedim.

Sonunda, bir saatlik gezinin sonunda yurt binası karşımda duruyordu. Heyecan ile, elimde ki kağıt parçasını çantama sıkıştırarak, başımı öne doğru eğdim. Hızlı & ritmik adımlarımı yol üzerinde uygulamaya koyuldum.

Yurt binasını bulmam, birazcık bile olsa içimde ki karamsarlığı def etmişti. Tüm bu düşüncelerin arasında, un ufak olduğum esnada binanın girişine hatırlayarak, tüm ciddiyetimi takındım. Binanın kapısını hızla ittirerek, kapı eşiğinde ki görevliye kimlik kartımı uzattım. Görevlinin iznini almam ile, hızla üçüncü katta bulunan odama doğru ilerledim.

Odaya küçük bir göz attıktan sonra; başımı olumlu anlamda sallayarak, çıkışa geçtim. Binadan çıkarak, iki elimi de enseme koydum. Kollarımı gererek, gözlerimi araladım. Tam, kendi mutluluğuma kavuştuğum sırada göğüs boşluğuma yediğim darbe ile gözlerimi hızla açtım. Karşımda benden hemen hemen iki sene küçük olan birisi, garip bir surat ifadesi ile bana bakarken yüzümü hafifçe ekşiterek ona baktım.

Arka taraflardan gelen; „Prem!“ sesi ile gözlerimi önümde duran çocuktan çekerek, sesin geldiği tarafa doğru baktım.

‘üzgünüm...’

Hafif titreyen sesi, sinirimin anında dinmesine neden olmuştu. Gülümseyerek, karşımda duran bedene başımı olumsuz anlamda salladım.

// chevy notu #2 ;: eveeet, bu bölüm
Boun'dan geliyor.
Boun'un karakterini biraz angry issues
esinlenerek yapmış olabilirim,
ama ondan aldığım vibe'da bu.
Her neyse, bu bölüm için önerdiğim
şarkı kesinlikle çok uyumlu. chevy ile mutlu kalın!

 chevy ile mutlu kalın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


★ – çok âşık, çok. Aynı ben gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

serment d'éternité - boun×premHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin