Βαγγελης:εμμμ αγαπη μου αληθεια δν το θελα δν ηξερα τι εκανα..το μετανιωσαα αληθεια.. καταλαθος εγινε.. Εγω:τι λες ρρ βαγγελη.. τι καταλαθος τι ηταν εξισωση των μαθηματικωνν...με δουλευειςς και μετα απο ολα αυτα ερχεσαι αεδω και μου το παιζεις το τελειο και πιο γλυκο αγορι στον κοσμο?
Βαγγελης:ρρ μωρο μου αληθεια συγνωμη.. ημουν μεθυσμενοςς
Εγω:ρρ βαγγελη με δουλευεις? Τι μεθυσμενος?ηρθες σπιτι μου τα φτιαξαμε μαλλον ετσι νομιζα και σε μιση ωρα μεθυσες και σ ρειχτηκε ενα τσουλακι απο το μπαρ κ χωρις δδευετερη σκεψη το...ουτε να το σκεφτομαι δν θελωω...και κομμενο το μωρο σου..πρωτον δν ειμαι μωρο και το κυριοτερο δν ειμαι ΣΟΥ...
Βαγγελης:ρρ ον.σου μου αληθεια συγνωμη δν θα αντεξω μακρια σου...οπα οπα κατσε δηλαδη?
Εγω:δηλαδη βαγγελη τελοςς...οσο και αν μας ποναει βασικα οσο και αν με ποναει δν γινεται χωριζουμεε..
Βαγγελης:τιιι? Ον.σουυ μουυ οχιι δν θα αντεξωω μν μμ το κανεις αυτοο..οχιιι😭
Εγω:αυτα να τα σκεφτοσουν πιο πριν τωρα ειναι αργαα..
Βαγγελης:μα...
Εγω:φυγε βαγγελη φυγε τωραα..
Ο βαγγελης εφυγε συνετριμενος απο το δωματιο και αρχισες να κλαιςςς ασταματητα μπηκε στο δωματιο ο στελιος..
Στελιος:αγαπη μουυ εισαι καλα? Ηρεμησεε...
Εγω:Στελιοο μουυυ τον αγαπαωωω...αλλα γτ μ τ εκανε αυτοο??
Στελιος:ελα γλυκουλα μου ηρεμησε ..
Εγω:δν. Μπορωωω....
Τεσπα οι ωρες περασαν ηρθαν τα παιδια τους ειδες ολους εκτος του βαγγελη
Εγω:τζιμμυ που ειναι ο βαγγελης...?
Τζιμμυ :εμμ απο το πρωι αφου εφυγε ειναι κλεισμενος στο σπιτι του και εχει πλανταξει..
Κρακ..κατι εσπασε μεσα σου... μα πωςς?? Τι γινεται? Γτ στο κανει αυτοο?? Γτ?? Τον αγαποουσες και πονουσες τοσο..
Αυριο επερνες εξητηριο οποτε τα παιδια εφυγαν..το πρωι ξυπνησες στις εννια ντυθηκες ετοιμαστηκες και πηγες σπιτι σου ..ηταν εκει μονο ο στελιος καθησατε στον καναπε και λεγατε διαφορα.. μπηκες λιγο φβ και ειδες ενα βιντεο που ανεβασε μολις τωρα ο βαγγελης ειχε κανει κοβερ με κιθαρα το all of me και στο τελος κοιταξε στην καμερα και ενα δακρυ κυλησε απο τα ματια του.. δν αντεξες λιγησες βουρκωσες και επεσες στην αγκαλια του στελιου..
Στελιος:τον αγαπας πολυ εε?
Εγω:τον λατρευωω..τν σκεφτομαι καθε ωρα και στιγμη.😭
Τοτε σου ρθε ενα μυνημα...ηταν ... αν απο τν τζιμμυ.. παραξενευτηκες..το μνμ ελεγε"ρρ ον.σου δως του μια δευτερη ευκαιρια σε παρακαλω δν αντεχω να τν βλεπω ετσι απο χτες συνεχεια κλαιει φωναζει ον.σου σ αγαπω δν τρωει τιποτα δν μιλαει σε κσνεναν ειναι σαν κινουμενο φαντασμαα..σε αγαπαει ρρ "
Εγω:μα τι λεει εγω μου το κανουν?γτ?
Στελιος:τι λες παιδι μου?
Του δειξες το μνμ και εγραψες στον τζιμμυ "ρρ τζιμμυ και εμενα μου ραγιζει τν καρδια δν αντεχω μακρια του αλλα με πληγωσε πολυ ετσι κ αλλιως του εδωσα μια δευτερη ευκαιρια αλλα με εκμεταλλευτηκε "
Μετα απο λιγο σου στειλε "οκ αλλα ξανασκεψου το φοβαμαι μν κανει καμια τρελα"δν του απαντησες.. ηρθε σπιτι ο αρης..
Αρης:εππ hello guys... Στελιος:γεια σου ρρ μπρο
Αρης:εππ μικρη δν μιλαμε?
Εγω:αι παρατα μας και εσυ ρρ αρηη
Και σηκωθηκες και πηγες πανω
Στελιος:μν της δινεις σημασια δν ειναι στα καλα της..λοιπον εγω φευγω παω να τακτοποιησω τις τελευταιες διαδικασιες της μετακομησης πες στο στην ον.σου.. τα λεμε..
Αρης:οκευ αν μ μιλησει..τα λεμεε ~my prov ~
Με το που ηρθε ο αρης ανεβηκα πανω πρωτον γτ με νευριασε ειμαι χαλια και νιωθω και λιγο αβολα μαζι του..επεσα στο κρεβατι και βλεπω φωτο μου με τν βαγγελη οσο ειμασταν φιλοι.. ειμασταν χαρουμενοι γελαγαμε..ενω τωρα..τωρα ειναι ολα χαλιαα..αρχιζω να κλαιω..τι θα κανω θεε μουυ? Τιι?? Απο τν μια φασωνεται με μια αγνωστη τν συγχορω μετα με απαταει με το καθε τσουλακι.. αλλα απο τν αλλη τν λατρευω ειναι τα παντα για μενα χωρις αυτον η ζωη μου δν εχει νοημα δν αντεχω μακρια..και αυτοςς..ειναι χαλια εξαιτιας μου..πφφ μου ραγιζει τν καρδια ο βλακαςς...γαμωτο πρεπει να μιλησουμε.. τον αγαπαωωω...ξαφνικα ακουω ενα θορυβο..ηταν η πορτα..ο αρης εκανα πως κοιμομουν
Αρης:ον.σου...κοιμασε?Εγω:.....
Αρης:κοιμασε...ον.σου μου σ αγαπαω πολυ γαμωτο σε θελω δικια ΜΟΥ ..μ νο δικια ΜΟΥ και οχι αυτου του μαλακα του βαγγελη..και θα σε εχω ..και σε πλησιασε ελευθερωσε τν λαιμο σου απο τα μαλλια σου και σου αφησε ενα ρουφιχτο υγρο φιλι.. αφηνοντας σου σημαδι και εφυγε...
Μα καλα ο μαλακαςς τι εκανεεε??? Εβρισε τν βσγγο μου πως συκρατηθηκα δν. Ξερω και τι ηταν αυτα π ελεγε? Κοιταχτηκα στον καθρευτη και τι να δω..ομγ πιπιλια θα τν ΣΚΟΤΩΣΩ.. 😡 Ξαπλωσες μες τα νευρα και σε λιγο σε πηρε ο υπνος το πρωι..νεξττ??
YOU ARE READING
Απαγορευμενοι ερωτες!
Romance~ιματζιν~ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΙ ΕΡΩΤΕΣ~ Γεια Ειμαι η ον.σ ,ειμαι 17 χρονων και εχω ενα ετεροθαλη αδερφο τον Αρη.Εχω δυο κολλητες.Την Κατια και την Χρυσα.Εχουμε ενα συγκροτημα... ειμαστε οι SWEETY GIRLS .Ειμαστε το δημοφιλεις συγκροτιμα του σχολειο...