Τοτε χτυπησε το κουδουνι..ηταν ο αρης..του ανοιξες...
Αρης:|εππ μικρηη
Εσυ:θες να αρχισουμε τη συζητηση τι ειναι μικρο εδω μεσα ?
Αρης:αν δν σ ηξερα θα λεγα οτι μπηκες σε κλιμακτηριο
Εσυ:αι στον διαολο ρε μας το παιζεις και μαγκας
Τοτε σε επιασε σφιχτα απο τα χεριαα
Εσυ:ααα ασε μεε με ποναςς
Αρης:πονεσατε υψηλοτατη ?εμενα θα μ μιλας ομορφα ακουςς?
Εσυ:ρρ αιι...(σε εσφιξε ακομα περισσοτερο)οκ ασε με τωρα
Σε αφησε και αμεσως γυρισες πλατη και κατευθηνθηκες στην κουζινα να βαλεις ενα ποτηρι νερο.. καθως επινες ενιωσες δυο χερια στη μεση σου.. ηταν ο αρης...αρης:τζααα.....εσυ:τι θελεις??... αρης:εσενα...σε γυρισε και σε ανεβασε στο παγκο και σ εβγαλε τν μπλουζα σου και σε φιλουσε στο στομα και σ αφηνε υγρα φιλια στο λαιμο εσυ δν ηξερες τι να κανεις απο τν μια ο βαγγελης και τν αρη τν αντιπαθουσες αλλα απο τν αλλη ο αλλος βρηκε κοπελα.. εσυ τι?? Θα τν περιμενες? Και ο αρης φιλουσε και ωραια ..τν αγκαλιασες απο τν λαιμο και τν εφερες πιο κοντα σου... πηρε θαρρος και σε χαιδευε στην πλατη και σου ψυθηρουσε "σε θελω "και κατευθηνθηκε στο σουτιεν σου εσυ τν τσιμπουσες στην πλατη γτ ανατριαζες απο τις καυτες ανασες του ανοιξε το κουμπομα σου και αυτοματως ξεκολλησες απο πανω του ακι τ δωσες ενα δυνατο χαστουκι εφυγες τρεχοντας και ανεβηκες πανω κλειδονοντας τν πορτα και επεσες στο κρεβατι κλαιγοντας..μα τι εκανεες?? Τιι?? Με τν αρηηη??πωςςς??πως το κανεςς ρρρ πουστη?? Η πορτα χτυπησεε καμια δεκαρια φορεςςςς αλλα εσυ δν ειχες ουτε το κουραγιο να σηκωθεις και ουτε ηθελες να του ανοιξεις...με υγρα ματια και πολλες σκεψεις σε πηρε ο υπνος..το πρωι ξυπνησες απο το μυνημα της χρυσας.που ελεγε"αντε ρρ ποτε θα ερθεις? "Κοιταξες τν ωρα και ηταν 8.30ειχες χασει στανταρ τν πρωτη ωρα σηκωθηκες εβαλες ενα κολλαν μαυρο τα μποτακια σ ενα πουλοβερακι αφησες κατω τα μακρια σγουρα καστανα μαλλια σου βαφτηκες ελαφρος πηρες κινητο κλειδια και εφυγες σαν σιφουνας.. Μετα απο κανα πενταλεπτο εφτασες..πλησιαζες τα κοριτσια αφου τους πετυχες σε διαλλειμα και παρατηρησες τν βαγγελη αγκαλια με ενα κοριτσι μαλλον αυτη τν αμαλια... νευριασεςς παρα πολυ πηγες στα κοριτσια και σς λιγο χτυπησε κουδουνι ειχατε θρησκευτικαα..😞κατσατε στα θρανια σας και ο βαγγελης καθοταν στο διπλα και σε κοιτουσε συνεχεια...μπηκε μεσα ο καθηγητηςς...
Κυριος.γεια σας παιδια...
Ολοι. γεια σας
βαγγελης.κυριεε..
Κυριος.ελα ευαγγελε.. βαγγελης..μν με λετε ευαγγελο κυριεε..
κυριος.αυτο ηθελες ευαγγελε...?
βαγγελης.ΜΝ ΜΕ ΛΕΤΕΕ ΕΥΑΓΓΕΛΟΟΟ
κυριος.χριστινα βαλτου απουσια...
βαγγελης..μα γτ ?
Κυριος:γτ μου φωναξεςς..
βαγγελης..ρρ σι στο διαολο..και βγηκε εξω κοπανοντας τν πορτα..Κυριος..κολοπαιδο...λοιπον παιδια μεθαυριο θα παμε τν πενταημερη στο λονδινο οποτε ετοιμαστειτε.. Ολοι:ωραιαα..αα... τελειαα..wow...
Κυριος:ΣΚΑΣΜΟΣΣ..πωω αυτο το παλιοπαιδο με αναστατωσε...ποση ωρα εχουμε ακομη ον.σου?
Εσυ....
Κυριος:ον.σουυ
Εσυ:εε... πωςς..εε ναιι..τι ειπατε κυριε?
Ολοι.:χαχααχαα
Κυριος:που ταξιδευεις ον.σου?
Εσυ:πουθενα κυριε ..ΓΤ ΤΟ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟΟ?
Κυριος:μου φενεται θα πας να κανεις παρεουλα με τον Κακουριωτη..
Εσυ:(ωχχ οχιι γαμωτο με τν βαγγελη..)οκ κανενα προβλημα ..ειχα ηδη αρχισει να βαριεμαι παρα πολυ..αντε γεια...και εκλεισες τν πορτα πισω σου...βγηκες εξω και βρηκες τν βαγγελη σε ενα παγκακι στο προαυλιο να κλαιει..εμεινες. δν ηξερες τι να κανεις..μ καλα τι τν επιασεε? Τν πλησιασες εκατσες διπλα του και του ακουμπησες το χερι του και το τραβηξες απο το προσωπο του αντικριζοντας τα κατακοκκινα ματακια του...πω ρρ φιλεε θα πεθανω κοιτα τν... οχι ρρ πουστη δν σντεχω αλλο τν αγαπαωω και ποναω τοσοο...
Εσυ:βαγγεληη τι εγινεε ..γτ κλαις?
Βαγγελης:εμμμ ον.σου τι θες εσυ εδωω?
Εσυ:με εβγαλε εξω ο μαλακας αλλα μν αλλαζεις θεμα.. τι επαθες?
Βαγγελης:εμμ τιποτα.. τιποταα
Εσυ:σιγουραα? Μηπως εγινε κατι με τν αμαλια?
Βαγγελης:οχι ευτυχωςςς..θα πεθενα χωρις αυτην..ξερεις τα φτιαξαμε και τν αγαπω οσο τιποταα...
Εσυ:......ααα... αληθειαα?.. αα μαλιστα..δν ξερεις ποσο χαιρομαι...εμμ βαγγελη πρεπει να φυγω..(,βουρκωσες και αρχισες να κλαιςς)..εμμ γειαα και αρχισες να τρεχεις...ο βαγγελης σε ακολουθησεε
Βαγγελης:ον.σου σταματααα
Εσυ:ασεε μεε
Βαγγελης:ον.σουυ σταματα γαμωω
Εσυ:τι θεςς?? Τι θες ρρ πουστη ..τιι??
Βαγγελης:ρρ ον.σου τι επαθεςς?? Εσυ:εγωω? Τιποταα δν επαθα
Βαγγελης:αφου κατι επαθες σε ξερω (σου σκουπισε με τν αντιχειρα τα δακρυα κοιτωντας σε τρυφερα στα ματια με ενα βλεμμα τοσο σηδβδβδη ..γλυκο.. διαπεραστικο..το δικο του βλεμμα...αυτο το τελειο βλεμμα.. και σε πηρε αγκαλιαα)
Εσυ:ρρ γαμωτο γτ το κανειςς αυτοο?? Βαγγελης:γτ...γττ να ρρ ον.σου γτ οκευ ειμασταν κολλητοι μετα τα φτιαξαμε ..εισαι σημαντικη για μενα.. και ποναω οταν εισαι ετσι...νεξτττ??
YOU ARE READING
Απαγορευμενοι ερωτες!
Romance~ιματζιν~ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΙ ΕΡΩΤΕΣ~ Γεια Ειμαι η ον.σ ,ειμαι 17 χρονων και εχω ενα ετεροθαλη αδερφο τον Αρη.Εχω δυο κολλητες.Την Κατια και την Χρυσα.Εχουμε ενα συγκροτημα... ειμαστε οι SWEETY GIRLS .Ειμαστε το δημοφιλεις συγκροτιμα του σχολειο...