13

730 40 15
                                    

Teksa degjonte Aminen te fliste me kaq bindje lotet filluan ti lagnin faqet.
-Mendon se do e kesh aq te thjesht Amin? Nuk e besoj dot. Pse nuk ... Pse nuk fillon qe sot? Nuk besoj ti kete zene gjumi ende.
-Ti... Ti nuk je Rinesa qe njoh une.
-Me vjen keq Amin. Ndoshta nuk eshte Rinesa qe njeh ti sepse ti nuk e ke njohur kurre Rinesen pertej atyre mureve te hekurta te mentalitetit.
- Motra ime nuk do lidhej kurre me nje djale si ai.
- Dhe ti mendon se je perfekte apo jo? Epo dije se nje njeri perfekt nuk shkon nga fryn era dhe motra ime nuk do e gjykonte kurre nje njeri pa e njohur. Une e dua Fatjonin! Te pelqen ty apo jo kjo eshte e verteta! Je e lire te besh cfare te duash. - mbylli Rinesa ate bisede dhe u shtri ne krevat.
Hapi telefonin dhe pa qe kishte 10 sms te reja.
- Taramele...
-Aloo
- Ku jee...
- Bebbb
- Me mori malli..
- Po me ben merak...
- Rineeesss..
- Do vij atyy pzzz...
- Hejj....
- A je miree...
Qeshi pak mes lotesh sepse ate ndikim kish dashuria. Ne momentin me te keq te ben te ndihesh mire. E ai kete ndikim kishte tek ajo.
- Hejj jam ketu.
- Shyqyr qe u bone e gjalle se tpata ardh ne shpi.
-Shih si genjen. Ku e di ti shpin time iher?
-Seriozisht e ke ti? A do te vij? Apo nuk e ke dhe dritaren e dhomes mu perballe rruges. Futem rehat dmth.
-Uppsss!
-He ca ndodhi? E dikam e?
-He se nuk u bo nomi po mos te rrej mendja me ardh me vertete se atehere plas lufta pas sherrit.
-Pse ca ka ndodh?
-Amina. E kishte marre vesht per ne te dy.
- Whatt?! E harrova fare ate pjese un. Po tani? Mos me thuaj se do largohesh nga une?
-Joo ska shanse. Por ka nje problem. Me tha se do iu tregoje prinderve.
-Edhe?
-Si edhe? Ti nuk i njeh prinderit e mi. Te hedhin ne rruge pa e mendu 2 her e ku te shkoj un pastaj?
-Shiko Rines se mesa duket nuk e ke kuptuar ende thelbin. Nuk te du sot per neser un ty. Uroj qe jo ama edhe nese ndodh dicka e tille jam gjithmone pas teje. Tashme ke 2 familje. Mos e harro kurre kete. Mos mendo se je vetem dhe te heqesh dore prej nesh.
- Kurre sdo heq dore nga ne.
- Ja prandaj tdu une ty. Se e njoh shpirtin tend.
- Edhe une prandaj tkam xhan se je i vetmi qe mka njoh shpirtin jo sjelljen.
-Oj se me fiksove pz. Ca osht kjo tkam xhan ri? Me duket vetja si femije kopshti.
- Po tkam xhan pra. Ta shpjegova dhe me para.
- Ok pra edhe un tkam xhan dhe sdo tthem mo tdu.
- Joooo mos guxo.
- Psee?
-Sepse,..
-sepse?
-Sepse te dua pra !
-Une m shume.
-Ca me shume?!
-Tdu pra, mistrece!
-Hahaha... Une po flej tani. Naten 💕
- Kaq shpejt 😦
-Ehe 😔
-Ok ok natenn 💕 Tduuu 🌏
- Ele un tpuf 😇
.

Te nesermen as njera as tjetra nuk i folen njera-tjetres. Kjo i ra ne sy edhe mamase por asnjera nuk guxoi ta thonte te verteten.
Nga ana tjeter per Fatjonin keto ishin ditet e arta. Ndihej... Ndihej,,, ndihej thjesht i lumtur.., ishte hera e pare pas asaj ngjarjeje qe ndihej aq i lumtur e kjo nuk kishte se si te mos dallohej nga Egzoni.
-He mor vlla te pasken ik pellumbat?
-I lshu vet pz..
-Cne qe qesh me vete si ato 12 vjecaret e dashuruara.
-12 vjecar jo por i dashuruar po.
- Akoma ti me ate dashuri.
- Ehe- i tregoi shenjen e infinitit te vizatuar me stilolaps nga Rinesa.
-Po kjo ?!
- Jam i lumtur vlla.
- Ia arrite dmth?!
- Ehe.
- Jam shume i lumtur per ty Jon. Qofshi te lumtur gjithmone- uroi duke i rrahur pak shpatullat.
- Te lumtur do jemi ne po ajo kunata sec ka ne koke.
- Cila kunate?
- Amina pra e kishte marr vesh.
- Prap ai mikrobi qe prish rehatin e njerezve.
- Tallu ti tallu. Po te them eshte serioze gjendja.
-Po mir mo burr se e rregullojme. E bo Zoti mir.
- Hajt ishalla.☺
.
.
.
Ndoshta nga darka postoj prap po nuk e di fiks. Btw luv luv 💘

Deri Në PafundësiWhere stories live. Discover now