Egy héttel később, december 23-án késő délután Hermione unottan pakolta el a holmiját a táskába. Már alig voltak az irodában. De persze Draco Malfoynak éppen akkor kellett besétálnia a helyiségbe egy bögre kávéval a kezében. Már lazított a megjelenésén, nem volt rajta a nyakkendője és kigombolt néhány gombot is az ingén, aminek könyékig feltűrte az ujját. Jól állt neki a szürke ing, nem is beszélve a magabiztosságtól, ami minden mozdulatából sugárzott.
– Túlórázunk? – kérdezte Draco, s kicsit megszakította a boszorkány zavaros álmodozását.
– Nem – rázta meg a fejét Hermione, majd egy kicsit letette a táskáját. – Ma más terveim vannak.
– Szóval itt hagysz egyedül? – kérdezte teátrálisan. – Van neked szíved?
– Van, de inkább nem rád pazarolom a sajnálatomat – jelentette ki csípősen.
– Kíméletlen vagy.
– Ez van. De megyek is.
– Akkor hova ilyen sietősen? – húzta az időt a varázsló. Valamiért ma annyira magányosnak érezte magát, hogy jól esett egy kis beszélgetés, csipkelődés.
– Ilyenkor munka után? Nem is tudom hova is mehetnék – folytatta a boszorkány.
– Jól van – csóválta meg a fejét Draco, aztán fél kézzel elkezdte rendezgetni az iratait, miközben a kávéját kortyolgatta. – Csak kedves akartam lenni, vagy csak csevegni akartam. Mindegy válassz egyet.
A boszorkány fáradtan sóhajtott fel. Nem akarta megbántani a varázslót, sem azt, hogy az év utolsó napjaiban haragban legyenek, mégis csak itt vannak az ünnepek.
– Rengeteg dolgom van még. Főként ajándékcsomagolás – mondta Hermione, majd folytatta tovább az asztalának a rendberakását. – Ráadásul még a holnapi ajándékozós bulira sem vettem semmit annak, akit húztam.
– Ohh, az holnap lesz? – nyögött fel a varázsló. – Azt se tudom kit húztam.
– Valaki rózsaszín füleket akar – mosolyodott el halványan. – Hogyhogy nem tudod?
– Lehet ki is dobtam azt a papírt – húzta el a száját, letette a kávésbögrét az asztalra. Megköszörülte a torkát, és megvakarta az állát. Megvonta a vállát, majd elővette a pálcáját: – Invito papírgalacsin.
– Ez nem túl jó ötlet.
– Gondolod? – Alighogy kimondta a közvetlen közelében az összes papírgalacsin ott landolt az asztalán. A hajába túrva tanácstalanul állt a helyzet felett. – Basszus! Hmm, tényleg nem volt jó ötlet.
– Én megmondtam.
– Tudod az ellenátkát a rózsaszín fülnek? – kérdezte a varázsló, s zsebre dugta a kezét. Egy kicsit turkált benne, majd előhúzta az apró összetöpörödött papírgalacsint. Közben átgázolt a papírokon, amit igyekezett eltűntetni.
– Sajnos nem tudom az ellenátkot – mondta Hermione, majd halkan morogva hozzátette: – Ha tudnám, akkor nem kellene azon passzíroznom az agyam és kitalálnom, hogy mit vegyek valakinek, akinek idén nem terveztem ajándékot venni.
– Megvan!
– Hála Merlinnek. Mi az ellenátok.
– Nem az van meg.
– Kár...
– Lássuk kit húztam – morogta Draco, aztán megpróbálta szétszedni a pergament. – Csak az a kár, hogy ezt a nadrágomat már kimosattam azóta.
YOU ARE READING
Pirosba csomagolva
FanfictionDraco és Hermione együtt dolgoznak a Minisztériumban. Közeledik a karácsony, és az osztályuk önjelölt hangulatfelelõse remek ötlettel áll elõ: Karácsonyi ajándékozás a kollégák között. Ám ennek nem mindenki örül, fõleg mivel a két jómadár, aki még m...