~mlbb içerikli anket~

304 27 606
                                    

Multi medyada (multi medya şu şarkı eklediğim yer bilmiyo olabilirsiniz ben de bilmiyodum eskiden bu normal bi şey xjshdjjd) neyse işte multi medyada şarkı önericem her bölüm başı elime böyle bi fırsat geçmiş kaçırır mıyım? Aslaaaa, herneyseee
🌼 Klasik sorularla başlıycamm.

1) Mlbb'deki maininiz veya mainleriniz kimlerr?
(Benimkiler Lesley, Natalia, Guinivere)

2) En çok hangi rol ya da rollerde oynamayı seviyosunuz?
(Ben en çok nişancı oynamayı seviyorum.)

~bu biraz garip bi soru ama olsunn
3) Her hero için ekipman şemanızı kendiniz mi düzenliyosunuz yoksa direk o heroyu en iyi oynayanın ekipmanlarını mı kullanıyosunuz?
(Ben ekipman şeması konusunda çok titizim şimdiye kadarki bütün mainlerimininkini [şimdiye kadar baya bi mainim oldu miyadan tut vexanaya kısa bi süre pharsa da oldu falan merak ederseniz anlatırım dkzhxjzb] kendi ellerimle düzenledim bu konu çok önemli benim için djsmxhkznx. Ama hiç oynamadığım bi heroysa oyun içinde karar veriyorum genelde)

4) Peki hiç oynayanlara çok özendiğiniz ama kendiniz asla oynayamadığınız biri var mı?
(Benim eskiden Nataydı sonra dedim ki ben yaparım ya çalışırsam yaparım ve her gün iki üç maç Nata girmeye başladım. Başlarda pek parlak değildim ama gittikçe iyileştim 1 yıldır falan mainlerimden biri Nata)(ama güzel Alice oynamak çok isterdim çok iyi ya böyle kötü ve güçlü kadınları çok seviyorum dkshxnsbd)

~iki soruyu çok uzun cevapladım biraz kısa cevaplar veriyim hehe
5) Nefret ettiğiniz ship?
(Ya hiçbirinden nefret etmiyorum herkesin fikrine saygı duyarım ama SaberNat denir aq)

6) Bu hero olmasa da olur pek işe yaramıyo dediğiniz bi hero var mı?
(Ya şimdi hepsinin bi işlevi var tabi ama Rafaela ve Hylos sanki güncellense ve biraz daha hasar verseler iyi olur)

~ne kadar kısa cevaplar veriyorum ya djsjjdzj ama napiyim ya
7) Pekiiii iyiki almışım dediğiniz hero?
(Mainlerim işte Lesley başta olmak üzere alıp almamak arasındaydım arkadaşım tavsiye etmişti sonra almıştım dbmshxns)

8) Aldığınıza pişman olduğunuz hero?
(Kadita galiba ya. Yani ultisini falan çok sevmiştim ilk geldiği gibi almıştım falan ama biraz işlevsizmiş hehe. Ama oynayan varsa da eminim çok iyi oynuyodur.)

~ehm sorusuz kaldım düşüniyim
9) Böyle yakın arkadaş olmalarını istediğiniz herolar var mı?
(Şimdi başlıyorum,
Lesley, Miya, Hanabi, Natalia, Irithel böyle bi arkadaş gurubu olabilirler çok güzel olur bence
Gusion, Alucard, Hayabusa
bence süper arkadaş gurubu yani güzel baya ne diyim jdjsjdh
Hanzo ve Hayabusa
ikisi de ninja olduğu için iyi anlaşıp böle bro olabilirler güzel olur
Evet bu kadardı şu an aklıma gelenler.)

10) Daha önce hiç bi maçı kaybedince bütün suçun sizin üstünüze atıldığı oldu mu?
(Ohooo çok oldu hele ml'nin beyinsiz kesimi bütün suçu kaybetmemize rağmen takımı taşıyan gariban Lesley'in [benim] üstüme atmaya bayılıyolar çok çektim bunlardan)

İlk bölüm için bu kadar şimdi kitabın gidişatıyla ilgili birkaç sorum var djdkjdjddj

🌼 Sorulara kendi tecrübelerimden, maçlarımdan da olan anılarımı, tavsiyelerimi eklemem, kendi cevaplarımı uzun tutmam hoşunuza gidiyo mu?

🌼 İleriki bölümlerde böyle araya anket içeriğinden başka (mesela sizin bana sormak istedikleriniz, benim size mlbb ile ilgili tavsiyelerim, boş anılarım falan) bölümler de atmamı ister misiniz?

🌼 İsterseniz buraya ml nicklerinizi ve ID'lerinizi bırakabilirsiniz sizi oyundan eklerim birlikte oynayabilirizz.

🌼 Son olaraak sevdiniz mi bu kitabı???

He isterseniz okuması için arkadaşlarını etiketleyebilirsiniz burada ne kadar çok kişi olursak o kadar güzel olurr.

Hepinizi çoook seviyorum görüşürüüüz💛

Anket (mlbb/karışık/boş)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin