~biraz anket biraz anılarım~

141 14 171
                                    

Şimdi önce şimdiye kadarki bütün mainlerimden bahsedicem birazcık. Her şey benim 6. sınıftayken ml'yi lol sanıp indirmemle ve Jinx'in, Yasuo'nun ve Lux'ın falan level atlayınca geliceğini düşünmemle başladı. (ne kadar zekiyim dksnjdksjd) biz oyunu UchihaDeniz ile çok yakın zamanlarda indirdik kuzenim olur kendisi hehe. Sonra oyunun lol olmadığını anladım.

İlk başlarda tipini beğendiğim için bi Alice bi Rafaela oynadık djsjdkksjx sonra gittikçe geliştik falan.

🦋 Ben ilk başlarda deneme kartlarımla Miya oynuyodum ve çok seviyodum sonra o deneme kartlarım bitiii. Ben de Miya almak için para biriktirirken yine deneme kartlarıyla Vexana oynamaya başladım. Hatta Vexana'nın ilk gücünde böyle siyahlı gölgeli gölgeli bi el atıyo rakibi sersemletiyo ya o skilli her bastığımda BAK ELİM GEÇTİ diyodum bunu hala oynayınca yapıyorum hdkszkahzjzjzhxshjsbx yani asla satın almadığım ama ilk mainim sayabileceğimiz hero Vexana. (Vexana alcam ben ya karar verdim alcam. Neyse)

🦋 Sonra param birikti işte Miya aldım, bol bol oynadım falan ikinci mainim Miya oldu hehe.

🦋 Ben okuldan birkaç arkadaşımla oynarken can çekişirdik böyle kim Miya'yı kaparsa o Miya oluyodu sanki oyunda hero yok mk. Sonra ben yine arkadaşlarıma falan sordum, işte Deniz'e falan da sordum kendim de beğendim ve Lesley aldımmm. Lesley üçüncü mainim.

🦋 Sonra Irithel aldım böyle Leo da var yanında hızlı hızlı vuruyo falan çok hoşuma gitti, onu mainledim bu süre. Dördüncü mainim Irithel.

🦋 Oyuna Kimmy geldi sonra onunla da milletin ağzına sıçtım bi süre ama o zamanlar da geçti dksknxjjx beşinci mainim Kimmy.

🦋 Lesley'den baya zaman geçtikten sonra böyle Paranoidin Nata videosunu gördüm dedim ben Nata oyniycam ve Nata aldım her gün iki üç maç attım ve iyice geliştim Nata'da da. Böylelikle altıncı mainim Natalia olduuu.

🦋 Natalia'dan sonra oyuna Lylia geldi falan çok sevdim milletin ağzına sıçıyodum ama sonra sıkıldım, kısa süre Lylia oynadım. Hatta Lylia aldıktan birkaç gün sonra MCL'ye katıldım ve Lesley Lylia Lesley sırasıyla üç maçta o turun şampiyonu olduk tamamen random bi takımdı dksjsajsbd

🦋 Sonra oyuna Guinivere geldi ve ben Gui aldım ikinci güç ulti kombosu üf süper manası da yokmuş zaten derken onla da geliştim baya. Yedinci mainim Guinivere.

🦋 Son ve sekizinci mainim de Lunox. Güçlerini beğendim aldım, oynadım. Sarı ultimde çok Aulrad ultisinden kaçtım dksjsksksj

   Sırasıyla,
   Vexana
   Miya
   Lesley
   Irithel
   Kimmy
   Natalia
   Guinivere
   Lunox

   Bunların bazıları gelmiş geçmiş mainlerim bazıları temelli mainim gibi. Mesela Lesley Natalia ve Guinivere üçlüsü vazgeçilmez mainlerim. Diğerlerini hala çok seviyorum ama eskisi kadar çok oynamıyorum.

   Bunların altında o kadar çok tecrübe yatıyo ki oyuna 6. Sınıfta başladım şu an 9um 3.5 yıl olcak oha ne çok olmuş lan. Jdakxjksjxj neyse azcık da anket yapalım dksjdskxj

~merak ettiğim sorular
1) En sevdiğiniz renk?
(Benim kendimi bildim bileli mavi, odamın tülünde mavi papatyalar var dkskjxjsjdhsjxdjsj)

2) En sevdiğiniz yabancı dizi?
(Ya bi listeme bakiyim geliyim. [Evet evet telefonumun notlar kısmında izlediğim dizilerin ve filmlerin, yarım bıraktıklarımın ya da devam ettiklerimin ve izlemek istediklerimin listesi var çok hoşuma gidiyo bi de nerde kaldığımı unutmuyorum dkjsdhzn] tamam baktım söylüyoruuum: Chilling Adventures of Sabrina (kısaltması CAOS) sadece Sabrina diyolar genelde bence baya güzeldi özellikle ilk iki sezon çok iyi üçüncüsü o kadar iyi değil ama yine de güzel baya.

3) En sevdiğiniz yabancı film?
(Bir tane yok baya var şimdi birkaç tane sayıyorum:
Batman: Hush
Birds of Prey
Joker
Jenifer's Body
the Hunt
Ready or Not(Hide and Seek)
[Bu film gidişatı falan çok güzel ama sonu bence çok saçma])

4) En çok hangi tarzda film/dizi izlemeyi seviyorsunuz?
(Ben gerilim/korku çok seviyorum izlediğim çoğu film gerilim ama güzel gerilim filmi bulmak zor malesef. Polisiye de seviyorum aslında, neyse. Şimdilerde American Horror Story izliyorum 3. Sezondayım ilk iki sezonu aşırı güzel ama korku bi tık ikinci sezonun ilk üç bölümü psikolojimi bi tık etkilemiş sonra alışmış olabilirim jdmsnxjzbd)

5) Marvel, DC'ye falan ilginiz var filmlerini, dizilerini, çizgi filmlerini hiç izlediniz mi? Seviyo musunuz?
(Ben çok seviyorum özellikle DC'den Batman, Marvel'dan da Wolverine favorilerim diyebilirim. Ben cidden Batman çizgi filmleriyle büyüdüm. Sonra filmlerini izledim, dizileri falan derken baya bi şey izledim DC ve Marvel'dan çok iyi ya çok seviyorum.

🦋Eveet bu kadarr, bu bölüm bi tık uzun oldu. Hepinizi çok seviyorum görüşürüüüüz.

Anket (mlbb/karışık/boş)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin