Bölüm 1

56 22 59
                                    

*Güneş geceyi sevmese de gece hep onu kovalar.*

*Şarkıyı açalım*

Tarihler gelip geçerken, hayat devam etmiyordu. Artık sona geldi derken bile göz altları şişmiş, gece yine sessiz kalmış. Yalnız kalmıştı...

Alarmın çalmasına 20 dakika var ve o yine hiç uyumamıştı. Buz gibi hava da sıcak yatağından çıkma hissi onu yiyip bitiriyordu.

Oda kapkaranlıktı, aklından çıkmayan düşünceler göz yaşına neden oluyordu.

zorda olsa kalkmayı başardı. Sessizce odasından çıkıp tuvalete gitti. Aynaya bakmaya korkuyordu, yine kendine nasıl bir işkence yapmış olabilirdi ki?

Yüzünü yıkayıp, havluyla yavaşça kurularken aynaya zorda olsa baktı. Soluk yüzünü düzeltmesi lazımdı, o böyle birisi değildi. O pozitif olmayı seven, esprilerle dolu bir insandı. Ama bu eskidendi....

~Güneş'in Ağzından~

okul kıyafetlerimi giyip yastığımın altındaki telefonumdan 6.30 Alarmını kapattım. whatsAppdaki "BıRaK iÇiYoRuM " grubumuzdan gelen mesajları okudum.

03.48

Ama ömüşş : Serefsiz Oğuz!

Ama oğuzşş : Buyrun benim

Ama ömüşş : Mk hani gelcektin lan

Ama oğuzşş : Abi babam evdeydi nasıl gelem bu saatte

Ama ömüşş : YAPICAN İŞİ SKM BN SENİN

Ama ömüşş : MAL.

Ama oğuzşş : Eyw kvsdnvsdovlnkşds

Mesajları okurken yine duygusallaştım. Onları o kadar çok seviyorum ki, onlar beni haketmediklerine eminim. Konuşmaları okumayı bırakıp aynamın karşısına geçtim. Saçlarımı tarayarak başladım, bugün de düz gitmeyi seçtim. Maskara ve biraz ruj yapıp hazırlandım.

çantamı da hazırlayıp evden çıktım. Servisin gelmesine 5 dk vardı, kulaklığımı takıp şarkıyla başladım güne.

"Birileri-Halledebilirdik"

servis gelmişti, servise bindim ve 20 dklık bir zaman da şarkılarımla devam ettim.

~Yazar Anlatımıyla~

Yanlış insanlar hayatına girdiğinden bu yana hiç güvendiği insan kalmıyor resmen. Güzel bir kızla çıktığı sürece hayat çok mükemmel gidiyor düşüncesiyle yaşıyor artık. Ne birisi soruyor mutlu musun diye, ne de gerçekten seviyor musun diye...

~Fatih'in Anlatımıyla~

03.15

-Fatih abi ne bu hüzün? Bu sen değilsin.

-Hadi anlat bize oğlum dost değil miyiz biz?

- Aynen hadi dökül.

Gözlerim dalıp gidiyor sürekli, dudaklarımdan kelimeler çıkmıyor. Deniz eliyle omzuma dokunup, anlatmamı bekliyorlardı. Belki ilk defa kendimi ifade edemeyeceğim ama olsun. yine boşa konuşacağım.

-Aleyna'yla sorun mu oldu?

-Hayır.

- O zaman noldu abi?

Gücüm yetmiyor konuşmaya, gözlerim dalıp gidiyor geceye. Taşın üstünden kalkıp yerdeki içki şişesini kafama diktim. içindeki bitince şişeyi yere hızla çarptım. Şişenin dağılışı, sokakta ki bağırışları duymazdan gelerek yerden bir cam parçasını alıp eve doğru gittim.

-Fatih abi pardon ne bu sinir?

-Gelmeyin! Eve gidip yatacağım.

-Ne halin varsa gör! Yalnız kalınca çok şey değişecekti zaten.

Çok sinirlendiler, beni anlamaya çalışıyorlar ama izin veremiyorum. Bir süre yalnız kalıp düşünmeliyim.

VE SON. :)

SİZİ ÇOK ÖZLEDİM. UMARIM BENİ UNUTMAMIŞSINIZDIR:)

İLK KİTABIM TUTMUŞTU, BU O KADAR SEVİLİR Mİ BİLMİYORUM.

ŞUAN 00.42 SAAT,

TUĞKAN-GEÇER

Bu hayatta kimse yalnız değil. Arkadaşın yoksa şarkılar var,

şarkılarda kendini bulabilirsin. Onlar seni sana anlatırlar...

hep mutlu olun:)

HAZAL GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin