Oke.... Ik wou een nieuw deel beginnen... chekte me Wattpad... BAM!
1000 READS!!!!
Dank jullie allemaal zo erg, het betekent zoveel voor me :3
Meneer Info komt binnen, een dienblad met ontbijt in zijn handen. Hij ziet er net zo ongezond uit als mij. Hij had vast ook nachtmerries. Of hij maakte zich gewoon zorgen over mijn veiligheid. ''Goed geslapen?"' zegt hij vriendelijk. Ik schud slaperig mijn hoofd. Ik lig al sinds 6 uur klaarwakker in mijn bed, de plafondschildering te onderzoeken. Er zitten wat vreemde plekken tussen, ze lijken op kruisen. Misschien hebben ze iets met Slenderman te maken, misschien heb ik ze verkeerd gezien. Met een suffe glimlach op mijn gezicht pak ik het dienblad aan en zet het neer op mijn schoot. Damp stijgt omhoog van de kop thee, geroosterd brood met gebakken ei, spek.... Ik kijk meneer Info met grote ogen aan. Dit is veel te aardig. Ik heb nog nooit zo'n groot ontbijt gehad. Hij lacht om mijn idiote gezichtsuitdrukking. ''Vind je het niet lekker? Zal ik het maar nemen dan?"' zegt hij op plagerige toon, en hij rijkt uit voor het dienblad. Als een kleuter maak ik een hoog toontje met mijn mond dicht en trek ik het dienblad voorzichtig maar snel naar me toe. Hij lacht weer, en ik lach mee.
Jaren verstrijken, beetje bij beetje wordt ik ouder. 16 jaar ben ik nu. De nachten zijn steeds weer gevuld met nachtmerries. Jaar bij jaar worden ze echter. Van een geruis en voetstappen, gaat het terug naar de nacht dat ik de pagina's moet zoeken. Van door verlaten bossen lopen, tot in een hoekje met hem voor mij alleen. Hij wordt beetje bij beetje steeds... echter. Zijn pak lijkt steeds donkerder te worden, alsof er iemand elke keer weer met een laag zwarte verf over heen gaat. Zijn gezichtsloze hoofd begint uitdrukkingen en emoties te tonen. Blijdschap, woede, verdriet. Hij begint op een... vader figuur te lijken. Op mijn verjaardagen zijn de dromen het aardigst. Rond feestdagen als kerstmis zijn de dromen het minst ergst. Ik ben minder bang voor hem. Maar meneer Info zegt dat ik... raar gedrag begin te vertonen...
JE LEEST
A Slenderman Story
HorrorHet is winter, oorlog. De 11-jarige Marieke en de 13-jarige Mark zijn broer en zus, en samen aan het jagen. Ze mogen niet alleen terugkomen of zonder voedsel voor hun zieke baby zusje. Na 2 uur jagen zonder succes komen ze een man tegen. De man draa...