hoofdstuk 4 ~gemo

212 8 4
                                    

P.O.V. LYNN

Ik wordt wakker en zie dat mijn moeder al weg is, ze is vast al naar de echo's. Ik blijf nog even zitten en niet veel later komt er een vrouw binnen. 'Jij bent vast de dochter van mevrouw Jansen!' Zegt ze, ik knik "oke je moeder is al weg voor de gemokuren" zegt ze. Dat dacht ik al "je mag hier blijven maar ik snal ook als je naar huis wilt want je moeder blijft zeker 3 uur weg" zegt ze. "Ik ga zo naar huis' de vrouw knikt en loopt weg. Ik begin even voor me uit te staren. Wat als mijn moeder nou niet meer kan genezen, dan gaat ze misschien wel dood. Dan sta ik er helemaal alleen voor. Moet ik dan alleen wonen?! Dat gaat me nooit lukken, ik ben nog maar 15! En ik kan ook alleen maar een eitje en pannenkoeken bakken! En ohja ik kan wel pizza's uit de diepvries opwarmen in de oven maar no way dat ik elke dag pizza ga eten! Ik ben al zo dik en dan ook nkg met het huishouden en geld, ik kan nooit alles betalen. Misschien wordt ik dan wel uit huis gezet omdat ik het niet allemaal kan betalen en dan moet ik op straat gaan wonen. Ik begin een beetje hopeloos en paniekerig te worden. Ik probeer een beetje rustig te worden, maar het lukt niet echt. Weetje ik ga gewoon naar huis. Ik loop naar beneden en dan naar buiten, het is best druk op straat snel loop ik naar huis, na ongeveer een kwartiertje ben ik er. Ik zoek de sleutel in mijn mega grote jaszak waar ook allemaal snoeppapiertjes inzitten, snel doe ik de deur van het slot en loop naar binnen. Het is koud, er loopt een koude rilling over mijn rug. Vandaag ga ik helemaal niks doen, dat betekent op de bank liggen met een laptop voor je neus :)
Ik ga naar YouTube en zoek op: One Direction crazy moments. Als ik dat zie moet ik altijd hard lachen, het vrolijkt me gewoon op. En ik ben vast niet de enige die dat vindt. Meteen zie ik Niall een raar dansje doen, het ziet ef niet uit! Alsof hij ergens jeuk heeft! Hahaha! Dan verschijnt Louis' gezicht op het scherm, "I WANT CARROTS!!!" schreewt hij heel hard en hij rent weg. Louis begint rondjes te rennen en struikelt over zijn eigen voeten! Hij ligt languit op de grond en de andere jongens kunnen niet stoppen met lachen

______

New Chappiiee!
Sorry dat het zo lang duurde, ik had het druk op school:-(
Ik zou het heeeeel fijn vinden als je een reactie achterlaat☆
Dus zou je dat plies plies willen doen??
Als je een reactie zet krijg je een shoutout♧
Succes!


Ps: ik heb een grappig filmpje erbij gezet♡
Ik zal het kijken →

My best big brother. ft. Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu