Kardeşim Serkan ve ailemle taşınıyorduk.Ben kardeşime gel evin deposuna bakalım demiştim ve depoya doğru gitmeye başladık,depoda bir kol görmüştük.Tabiki ben çok meraklıydım kardeşim o kolu çekmeyelim demişti ama ben yinede çekmiştim,sonra bir anda ordaki dolap yerinden haraket etti ve orda bir kitap vardı.Biz bu kitabi herkezden saklıycağımıza birbirimize söz verdik ve bu kitabı kimseye göstermedik.Haftalar geçti ve ben hala bu kitabı çok merak ediyodum ve akşam herkez uyurken gidip kitabı ordan aldım ve okumaya başladım.Kitapta çok değişik şeyler yazıyordu bu beni dahada meraklandırdı,ama korkuyordumda okumaya devam ettim ve bir anahtar resmi görmüştüm ama artık bu kadar yeterdi gittikçe dahada korkuyordum artık yatmaya karar vermiştim kitabi yastığın altına koydum ve uyudum.Sabah olunca bu okuduklarımı kardeşime anlattım kardeşim çok şaşırmıştı.Biz o anahtarın ne olduğunu düşünüyorduk,sonra kardeşim Serkan,kitabın ilerki sayfalarına bakalım belki oralarda yazıyordur demişti,bir sayfa çevirdim ve bir kapı gördüm.Bu kapıyı bir yerden hatırlıyordum ve sonra aklıma o kapıyı meraktan girdiğim sahipsiz eski evde gördüğümü hatırladım.O ev çok korkutucu bir evdi örümcekler yuva yapmıştı böcekler yılanlar ile doluydu.Sonra aklıma bişey geldi oda o hayvanların o kapıyla bir ilgisi olabileceğiydi.Tabiki kardeşim bu kapıyı bilmiyordu onun nedeni ise kaybolmuştum ve o eve girip ailemi aramıştım .Tabi ben hemen kardeşime bu kitabı şu anlık kapatalım başka zaman yine okuruz demiştim çünkü çok ürperiyordum.Yarın yine kitabı açtık ben dayanamadım o kapıyı kardeşime söyledim.Sonra kardeşim o anahtarın girdiğin evde olabileceğini söyledi,aslında doğru olabilirdi.Ben meraklı olmam gibi üşengeçtimde ve kitabı okumayı bıraktım yarın devam ederdim odama gittim ve uyudum.Sonra uyandım bir ışık gördüm kardeşimin odasından geliyordu meğer kardeşim uymayıp kitabı okuyormuş saate baktığımda saatin 01:39 olduğunu gördüm normalde o hep saat on olmadan uyurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli kitap
Mystery / Thriller2 erkek kardeş'in maceraları gerisini okuyarak öğrenebilirsin .