Kardeşim sabah çok geç uyanmıştı o saate kadar ayakta kalırsa öyle olur tabi kardeşime kitabı okuduğunu biliyorum neler okudun teker teker anlat demiştim.Kardeşim anlatmaya başladı çok ilginç şeyler anlattı ama ben sanki bir yer atlanmış gibi hissettim bunu kardeşime söyledim evet gerçekten öyleydi bir sayfa kopartılmıştı,biz bunun nasıl olabileceğini düşünüyorduk aklımıza hiç bir şey gelmemişti.Günlerce bunu düşündük ama hiç bir sonuç bulamadık.Kardeşim bunu nasıl farkedememişti benim merak ettiğim şey aslında oydu.Sonra aklıma o sayfayı kardeşimin kopartıp alabileceği aklıma gelmişti.Hemen kardeşimin odasına doğru ilerledim,yastığının altına baktım bir şey yoktu sonra aklıma yatağın altına koyabileceği geldi ve hemen yatağın altına eğildim evet sayfa ordaydı hemen kardeşimin yanına gidip bunu neden yaptığını sordum bana bu bilgiler beni çok şaşırttı ne olduğundan pek emin olamadığım için bunu sana göstermek istemedim kendim anlayınca sanada gösterecektim demişti.Neyse ben o sayfaya odaklandım evet gerçekten ilginçdi hiç birşey anlaşılmıyordu.Kardeşim haklıymış ama bu kitap beni çok korkutuyordu.Neyse ben kardeşime ben akşam herkez uyuyunca o eve gideceğimi söyledim.Kardeşim bu kez çok değişik cevap verdi bende gelicem dedi çok şaşırmıştım,o hep korkardı.Akşam olmuştu herkez erkenden uyudu biz odamızda uyur numarası yaptık hemen hazırlandık ve evden çıktık,eve nasıl gidilceğini biraz hatırlıyodum o yüzden hafızama güvenemedim ve telefonumu yanıma aldım.Kardeşim bana korkma bişey olmıycak demişti ama ben yinede korkuyordum.Eve yakınlaşmıştık onbeş dakka sonra eve vardık hayvanlardan korunmak için bir sopayı elime aldım.Evin içinde anahtarı bulamadık evde gezinirken bir anda üzerime yılan atladı kardeşim yılana vurdu yılan yere düştü hayatımı kurtarmıştı.Sonra kardeşim yılan üzerine atladığına göre anahtar orda olabilir hemde o kapı tam yandaki odanın kapısı demişti.Sonra eve dolğru yol tuttuk eve geldiğimde hala korkuyordum acaba kapının arkasında ne vardı kardeşime yarın akşamda o eve gidelim demiştim.Artık uyuma vakti gelmişti odalarımıza girdik ve uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli kitap
Misteri / Thriller2 erkek kardeş'in maceraları gerisini okuyarak öğrenebilirsin .