GİRİŞ - TUTSAK

121 31 82
                                    

Yıllar önce

"Dünyaya hoş geldin güzel kızım. " dedi kral tatlı bebeğe bakarken. Minik ellerini okşadı küçük kızın. "Çok güzel bir prenses olacaksın zamanı geldiğinde çok güzel bir kraliçe. " dedi gülümserken.

Sıra kraliçeye geldi. "Sen Erempos'un kalbinden gelensin. Çok güçlü olacaksın. Sana güveniyorum küçük meleğim " diye güzel kızının kulağına fısıldadı.

Ne yazıkki hiç birşey güzel gitmedi....

Günümüz

Alastra gücü parmaklarında hissetti. Yıllarca bu kelepçede hapsolmuştu. Gücünü tekrar hissetmek ona mutluluk verdi.

Hala oturduğu yerdeydi. Yıllardır kıpırdamadan aynı yerde oturuyordu. Aslında sadece herkes öyle sanıyordu. O zihninin derinliklerinde kendini eğitmeye adamıştı başardı bu işkenceden kurtulmayı. Başarının verdiği mutlulukla sırıttı.

Birden kapının açıldığını fark etti. Sessizce yerinde otururken babası ve küçük kardeşi aynı zamanda veliaht prens olan Afel'in geldiğini gördü. Belkide intikamın zamanı gelmiştir diye geçirdi içinden. Sessizce babasının karşısına geçmesini bekledi.

"Seni tekrar görmek güzel baba" dedi. Kral şok geçirdi yıllarca sesi dahi çıkmayan kızı birden onunla konuşmuştu. "Sen.. sen .. geri döndün . " dedi kekeleyerek. Alastra elindeki demirden olan kelepçeyi tek hamlede duvara vurarak kırdı. Gücünü kullanarak demirleri yamulttu. "Beni özledin mi baba ? Açıkçası ben seni hiç özlemedim." Dedi kralın yüzüne nefretle bakarken.

Hızlıca kralı gücü ve duvar arasında bıraktı. Kral oracıkta öldü. Afel bir babasına birde ablasına baktı. Korkmuştu. Gözlerinden akan yaşa hakim olamadı. Alastra eğildi ve Afel'in kulağına fısıldadı uyduracak bir yalan bulsan iyi olur burdan çıktığımı kimse bilmemeli. Sesini çıkarmadan kafasını sallamakla yetindi.

"Oo bu arada babam öldüğünden kral sen olacaksın. Ve benim sözümü dinlemeni istiyorum. Sadece sözde kral sen ol kimsenin beni bilmesini istemiyorum." dedi. "Bu nasıl olacak buradan kaçtığını herkes görecek " dedi Afel. "Sevgili kardeşim. Ben Erempos'um . Herkes ben ne görmelerini istersem onu görürler. " dedi ve devam etti. "Ve ben beni hala burada görmelerini istiyorum en azından kısa bir süre. Her zaman beni bir tek sen göreceksin. "

Tüm bunlar yaşanırken güneyde yani Anolyada herkes yeni kralları Aden'i kutluyordu. Anolya'nın kalbinden gelen prensi. Varislerini...

Devam edecek

*********
Selam yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Güzel bir kurgu olacağına inanıyorum. Umarım seversiniz. Girişimiz bu kadar olsun. Sizleri seviyorum . Iyi okumalar. 😍😍

KuklacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin