Feestje

36 2 0
                                    

He hoe vind je deze zal ik deze aan trekken op het feest vanavond?? Jahh zegt Roy. Zo ben je echt heel mooi en heel sexy.
(Pov Lara)
Ik voel me heel gelukkig. Hij geeft me steeds complimentjes.
Vanavond gaan we naar een feest het wordt gewoon super!!

We lopen naar de kassa 'dat wordt dan 2.000 euro alstublieft
Ik schrik maar Roy duidelijk niet raar want het is wel heel erg veel geld maar ja

Verder in de winkel straat zie ik hele leuke bh's en ik wil graag even kijken. Roy vindt het geen probleem en gaat mee naar binnen. Na een aantal gepast te hebben komt Roy aan lopen met hele sexy lingerie en zegt: dit vindt ik echt wat voor jou!! Zelf vind ik het niet moor maar ik heb van hem al zoveel gekregen dat ik het setje maar even ga passen.
Als ik het aan heb roep ik Roy en zegt jaa dat moet je hebben !!!!!!! Oké zeg ik en even later lopen we met 2 tassen vol lingerie de winkel uit . Op naar huis voor het feest van het jaar!

Thuis: ik trek het setje van Roy aan en daarover mijn mooie jurkje en doe knal roze lippenstift op. Dan nog wat mascara een borstel door mijn haar en ik ben helemaal klaar. Ik loop mijn kamer uit en Roy heeft een mooie broek met bloes aan. Zo vind ik hem op zijn mooist!!

Toen we aankwamen zag ik een heel groot gebouw en we gaan naar binnen.
Ik had het feest iets anders verwacht want er waren alleen maar mannen en de vrouwen waren heel sexy gekleed en dansten heel sexy tegen mannen aan .

Roy zag dat ik schrok en zei met een half boze stem: Doe gewoon zoals die andere vrouwen dan komt het wel goed.

De ontvoering van LaraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu