Igen, igen og igen. Hvad var der galt med mig? Jeg stod som en tåbe og nikkede. Det er alt sammen det samme, den ene dag bliver jeg kaldt tyk, og den anden dag stinkdyr. Lad os komme uden om at jeg bliver kaldt grim, det bliver jeg kaldt lige meget hvad. Men hvorfor? Er jeg så grim? Så tyk? Og stinker jeg virkelig? Jeg går i bad og bruger de dyre parfumer. Hvad mer? Tyk? Jeg motionere og spiser ikke for meget. Grim? Ja den kan jeg ikke komme uden om. Men hvorfor er jeg så anderledes og ensom? Ja, jeg hørte hende på pige toilettet( Lazy), hun sagde, at jeg havde fået former, og at det var snyd, men var det derfor hun mente jeg var tyk? Og stinkdyr, ja det må være den dag hvor de "troede" det var mig der pruttede, men det var det ikke, så... Jeg er kun grim.
Jeg så op mod himlen, gid jeg kunne forsvinde, ja det kunne være fedt. Jeg så ned igen. Hvorfor skete der ikke noget nyt, jeg mente, bare en ven, en jeg kunne tilbringe min tid med, men nej. Ensomme, ensomme mig.
Jeg gik den samme vej som altid, gennem skoven, den eneste vej, de ikke ville komme efter mig, og kalde mig deres servanlige øgenavne.
Pludselig dukkede der en gruppe af sorte klædte mænd, de gik straks hend i mod mig, og tog fat. Jeg fik et chok, og prøvede at komme fri, men de gav ikke slip. De så på mig med unormale blikke, og der var et stilhed et i få minuttet, til jeg spurte hvad de ville, den ene svarede med med borende blik i mig, jeg var en smule bange. -"følg med us, og du vil finde ud af det". Han Skubbede, og jeg lod mig selv følge med dem.
Vi gik er stykke vej før vi stoppede, en af de sorte klædte holdet en slags diamant i hånden og sagde noget jeg ikke forstod. Den begyndte at lyse og et skær af lys spredes. En slags dør åbnede sig, nej en portal. Jeg blev pludselig skubbet i ryggen af en af de sort klædte, han lave et tegn med hånden, der betød kom så, gå fremad, altså ind i portalen!?!!?!
Fortæl mig hvad i synes, god, dårlig, stavefejl og alt andet😁
YOU ARE READING
Giv mig en chance
RomanceFølg selena's liv, da hun bliver revet med til en helt anden verden, den anden side af portalen. Både Kærlighed og venskab er på spild. Vil hun kunne klare presset, som den anderledes og helt forskellig person. Og hvad sker der med hende, er hun vir...