I love Angel.

153 5 0
                                    

Så var det skole. Samme kjedelige dritten... Nå hadde jeg begynt å ta bussen siden jeg bodde 5 km unna skolen. Og der kom bussen. Den var rosa, kult! Det var nesten bare gutter der. Litt dumt, men når jeg gikk bakover var det flere jenter. Telefonen min ringte. "Hi" sa jeg, det var Harry. "Hi, do you wanna drive with me to school?" spurte han. Jeg hadde så lyst til det, men jeg var jo på bussen. "Sorry, I can't I'm on the school-bus" sa jeg. "Okay" sa han. "See you at school" sa Harry. "Yes" sa jeg og smilte. Så la han på. Så var vi på skolen. Når jeg kom ut av bussen sto Harry og venta på meg. "Hi" sa jeg og ga han en bamseklem. "Hi" sa han og kyssa meg. Det skulle være et ball på fredag. Vi fikk fri på torsdag og fredag. "Do you want to go with me to the prom?" spurte han imens vi gikk mot klasserommet. "Sure" sa jeg. Det var var litt kjedelig måte, men jaja... Vi holdt hender, så kom Lola. "Hi" sa hun og tok han i handa. Jeg stoppa og så surt på hun. Harry tok handa si vekk fra hu og holdt meg. "I don't like you Lola" sa han. "I did a big mistake by kissing you, sorry" så gikk vi. Hun kom etter oss. "But Harry" sa hun. "I love you" "I love Angel" sa han, så gikk vi. Når vi hadde gått litt lenger bort fra hun sa jeg. "I love you too" og nå på ekte. Alle de ordene... I love Angel sa han. De ordene betydde mye, og jeg kom aldri til å glemme de. I love Angel.

Harry? Harry.Where stories live. Discover now