Sabah erkenden çalan alarmın sesiyle uyanmak kadar iğrenç bişey yok , üstelik tatildeyim şuan . Bir dakika bugun tatil olsaydı alarmı neden kuruyım ki.Bugun okulun ilk günü , on beş gün yattım ve bugun okul var . Kalk Özge kalk , rahat battı . aceleyle bir duş alıp üzerime siyah yırtık kotumu ve gri bol tişörtü üstüme geçirdim vazgeçilmezlerimden olan kareli gömleğide üzerime aldım. İlk gün süslenen kızlardan değilim hani şu karne günlerinde felan saçını görümce topuzu yapıp iki gün önceden hangi renk sim döksem diye düşünenlerden değilim yani. Saçıma aceleyle fön çektim umarım gün sonuna kadar dayanır .Aslında zamanım var ama bir an önce gitmek istiyorum . Evet biraz garip bulabilirsiniz bunu çünkü hiç kimse okula gitmek için can atmaz . Bunun için okuldan sevgilisi yada sevdiği olmalıdır . Benim gibi . Sevgilim yok ama sevdiğim var .Ben onu seviyorum ama o beni görmüyo bile , herneyse kahvaltı yapmak istiyorum ama üşeniyorum . Evde annem olsaydı eğer hazırlardı ama annem yok , babamda . Ama aşırı yakışıklı abim var ve ben onu çok kıskanıyorum . Nasıl olurda abim bu kadar harikayken ben bir o kadar da ezik oluyorum.
Okul bahçesine adımımı atar atmaz gözüm onu arıyor , kendime engel olamıyorum. Ama yok . Az uzakta duran Miray beni görür görmez koşuyor . Neden acaba , bu kız neden bana koşuyor.Kesin anlatıcak birşey buldu ne de olsa daha iki gün önce beraberdik ve anlatacak birsürü şey ortaya çıktı.Evet dediğim gibi hemen yanıma gelip herzaman ki gibi kelimeleri uzatarak '' Özgeee... noldu inanamıycaksıınn , Berk ve Melis tekrardann çıkmaya başlamışş. Biliyorum bu seni üzecek ama okuldaki herkes bunu konuşuyo benden duyman daha iyi olur hem zaten okula girer gi ''. Moralim gerçekten bozuldu Miray ' ın sözünü kesmek zorundaydım. '' Miray yeter ! bunu konuşmayalım gerçekten sabahın altısında bu haberi çekemem içeri girelim hadi yoksa götümüz donucak ''. Hızlıca okula girdik ve direk karşıma çıktı Melis ile el ele . Gerçekten koyuyo onları öyle görmek . Neyse ilk ders kimya .
Hoca neden girer girmez beni kaldırıyo birşeyyler anlatmak için anlamıyorum bu yüzden inek öğrenci lakabını veriyolar bana . Dayan Özge dayan .
Allah ' ım bu kadar işgence yeter . Bugün Melis ve Berki öyle görünce çok pis ölesim geldi . Bu abim olcak salak da gelmedi ya . Bu kadar yalnızlık fazla ama . Yakında evinde irsürü kedi besleyen yaşlı teyzeler gibi oturcam öyle yünlerle filan uğraşıcam . Fena fikir değil aslında . Evcil hayvan konusu . Bir sürü olmasada yani bir tane köpek fena olmaz .Hımmm ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattan Alınan Zorluk
Teen FictionBu hayat mı şimdi ? Kimsenin seni takmaması okulun ''inek öğrencisi '' lakabının sana layık görülmesi , herkesin seninle dalga geçmesi , ve onun seni fark etmemesi . Eğer hayat buysa... kesinlikle değiştirilmeli.