Abimle aram güzeldi kızmamıştı tam tersine beğenmişti. Çok ilginç .Hazır o gün buluşmuşken evcil hayvanımızı da aldık . Simsiyah büyük bir köpek . Uzun süre düşünmedik ismi için çünkü öyle bir köpeğe en çok gece ismi yakışabilirdi . Bu arada çok masraflı ya oyuncaktı filan mamasıydı . Dünyanın parası . Bu arada aldığım haberlere göre Berk ve o sürtük ayrılmış . Bu çok iyi bir fırsat gerçekten . Miray ın dedikoduları bu yönde olunca gercekten çok seviyorum . Gerçekten.
Hayatımda ilk defa gece yatmadan önce ne giyeceğimi ne takacağımı ne giyeceğimi düşünüyorum . Allahım noluyo bana . Bu çocuk neler yaptırıyo bana böyle . Bu kıyafet işini bir saat düşündüm .Normalde o bir saati kitap okuyarak geçirirdim . Ne de olsa '' İNEK ÖĞRENCİYİM''. Artık bu lakapdan da kurtulmam lazım . Tam bu konuyu düşünürken telefon çaldı . Tabiki de Miray arıyodu . Korkuyorum artık Berk ile o sürtük tekrar barışacak diye .
Korktuğum şey olmadı , Mirayımızın canı sıkılmış ondan aramış . Git kitap oku yani ne arıyosun gece gece . Şakaydı ne kiatp okuması bu saatte . Konuşma çok uzun sürdü ve boş konuştuk .Miray 'ın saç boyattığımdan haberi yok evcil hayvandan da haberi yok . Süpriz olucak tamamen . Alışverişten aldığım ,sevgili abiciğimin seçtiği pijamaları giyip abimin yanına gidiyim . Hemen giyiyim ki sevmediğimi filan düşünmesin yani .
****PAZARTESİ****
Okula girdiğimde herkes bana bakıyodu . Bünye alışık değil tabi aşırı rahatsız oldum . Düşünün okulun yakışıklısı Berk bile bana bakmıştı o derece . Sanırım yavaş yavaş farkediliyorum . Her ne kadar rahatsız olsamda alışırım ya . Miray özellikle çok şaşırmıştı ve durmadan saçımın çok yakıştığını , kıyafetimin çom güzel olduğunu söylüyordu. İyice abarttı bu kızda .Ama asıl haber okulda düzenlenen bir yarışmaydı . Çok ilginç bir yarışma . Günümüz gençlerinin ne kadar tembel ,uyuşuk olduğunu kanıtlamak için yapılan bir yarışma sanırım çünkü bir hafta boyunca büyük bir evde yaşam mücadelesi vericez . Tamam tamam saçma oldu . Kendi başımızın çaresine bakıcaz bir hafta . Ben nerde ilginç ,saçma , gereksiz şeyler varsa ordayımdır bunun için yarışmaya adımı yazdırdım . Fazla kişi katılmadı okuldan sadece altı kişi . Diğer okulların da katılacağı bir yarışma . Aslında pek yarışma sayılmaz deney diyor hocalar ama ben yarışma diyorum . Bu yarışma (deney) haftaya başlayacak ve bir evde dört kişi yaşayacakmış diğer okullarla karışık olarak . Eğlenceli olucak da içimde bir his var tedirginlik yani . Doğru ya bu kararı alırken de abime danışmadım . Ne gerek var ki ben evde olmıycak gelir kız arkadaşı bakar ona yani . Şimdiden çok heyecanlıyım .
Abimle konuştum çok rahat bir tepki verdi . Noluyor buna ya . Sandığımdan çok kolay oluyor işler . Kesin bir iş var ama ne . Bu gecede yarın ki giyeceğim kıyafetlerle bir saatimi harcadım. Alışıyorsun yavaş yavaş Özge az kaldı . Berk bugün beni fark etti Allahım ya her ne kadar ondan fazla bahsetmesemde onu içimde yaşıyorum . Hep aklımda ya ,hayaller filan kuruyorum . Bu işin sonu iyi bitsin lütfen !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattan Alınan Zorluk
Genç KurguBu hayat mı şimdi ? Kimsenin seni takmaması okulun ''inek öğrencisi '' lakabının sana layık görülmesi , herkesin seninle dalga geçmesi , ve onun seni fark etmemesi . Eğer hayat buysa... kesinlikle değiştirilmeli.