Hemen kendime gelmeye çalıştım.Telefon numaramı herkese vermem genelde çok yakın arkadaşlar vardır rehberimde.Arıyacak mı yani şimdi beni.Ay neden böyle heyecan bastı ya.Üstelik gerçekten sakar mıydım ben.Kafamda deli sorular.
Tostumu ve meyve suyumu bitirince sınıfa çıktım .Sınıfta müdür yardımcısı Aslı hoca vardı. Aslı hoca çok iyi biridir dersler konusunda yardımcı olur ve hayat ile ilgili bilgiler verir.Ve şimdide derslerimizin hepsinin boş olduğunu ve istersek eve gidebilecegimizi söyledi.Bu fırsat kaçmaz Özge hadi yürü eve.Eve de gidesim yoktu.Bir alışveriş merkezine gidip mağaza mağaza dolaştım.Kendime ve eve bir şeyler aldım. yaklaşık dört saat geçmiş. Zaman ne çabuk geçiyor ya .Bir mekana girdim.Mekan çok hoştu.Eskimiş havası verilmiş masa ve sandalyeler.Etrafta renkli saksılar içlerinde menekseler vardı.Insanın içini huzurla dolduruyordu.Bir masaya geçtim ve tatlı siparişi verdim. Tatlı da çok güzeldi buraya daha sık gelmeliyim diyerek çıktım mekandan.Yan tarafta kitapçı vardı ve uzun zamandır kitap alışverişi yapmamıştım.
Elimde poşetler zar zor girdim eve . Poşetlerin bazılarını mutfağa bıraktıktan sonra attım odama kendimi.Çektim pijamalarımı üstüme , makyajımı çıkardım ve saçımı topladım. Kitapları kitaplığa dizdim. Mutfağı da düzelttim.Çok yoruldum.Telefona da bakmadım acaba mesaj attı mı ki ? Telefonun kilidini açtım ve ne göreyim .Tam 7 mesaj ve kayıtlı olmayan bi numara .Mesajları okuyunca gönderenin Görkem olduğu belliydi. Bana vişne suyu demesi nedense hoşuma gitmişti. Abim de eve gelmeyeceğini bildiren bir mesaj göndermişti.Tek kalacaktım umarım korkmam. Arada sesler duyuyorum ve aklıma kötü şeyler geliyor ister istemez.
Görkem ile bayağı konuştuk bence iyi biri gibi. Kanım ısındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayattan Alınan Zorluk
Genç KurguBu hayat mı şimdi ? Kimsenin seni takmaması okulun ''inek öğrencisi '' lakabının sana layık görülmesi , herkesin seninle dalga geçmesi , ve onun seni fark etmemesi . Eğer hayat buysa... kesinlikle değiştirilmeli.