ᴢᴀᴅʀ ᴇs ᴇʟ sᴜғʟɪᴊᴏ ᴘᴀʀᴀ ʀᴇғᴇʀɪʀsᴇ ᴀ ʟᴀ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴢɪᴍ ʏ ᴅɪʙ ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ sɪɢɴɪғɪᴄᴀ " ᴢɪᴍ ᴀɴᴅ ᴅɪʙ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ".
ʟᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇsᴛᴏs ᴅᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀᴊᴇs ɴᴏ ғʟᴜʏᴇ ᴅᴇ ʙᴜᴇɴᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴅᴇ ʜᴇᴄʜᴏ sᴇ ᴏᴅɪᴀɴ ᴍᴜᴛᴜᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴇɴ ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ sᴇ ʟᴇs ᴠᴇ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ ᴇɴ ᴇϙᴜɪᴘᴏ, ᴜɴ ᴇᴊᴇᴍᴘʟᴏ ᴇs ᴇʟ ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ " ᴍᴏʀᴛᴀᴅᴇʟᴜs ᴍᴀxɪᴍᴜs" ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴏs ᴅᴏs ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀɴ ᴇɴ ᴇϙᴜɪᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ᴄᴏɴᴠɪᴇʀᴛᴀɴ ᴇɴ ᴍᴏʀᴛᴀᴅᴇʟᴀ.
ᴀᴅᴇᴍᴀ́s ᴅᴇʟ ᴢᴀᴅʀ, ᴇxɪsᴛᴇ ᴢᴀᴅᴇ ( ᴢɪᴍ ᴀɴᴅ ᴅɪʙ ᴇɴᴇᴍʏs) ʙᴀ́sɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴢɪᴍ ʏ ᴅɪʙ sᴇ ᴏᴅɪᴀɴ, ᴇsᴛᴏ sᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴠᴇʀ ᴀ ʟᴏ ʟᴀʀɢᴏ ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇs ᴄᴀɴᴏɴ , ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇsᴛᴀ́ ᴇʟ ᴢᴀᴅғ ( ᴢɪᴍ ᴀɴᴅ ᴅɪʙ ғʀɪᴇɴᴅs) ʟᴀ ᴀᴍɪsᴛᴀᴅ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇsᴛᴏs ᴅᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀᴊᴇs ʏ ᴘᴏʀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ᴢᴀᴅs ( ᴢɪᴍ ᴀɴᴅ ᴅɪʙ sɪʙʟɪɴɢs) ᴇsᴛᴇ sᴜғʟɪᴊᴏ sᴇ́ ʀᴇғɪᴇʀᴇ ᴀ ϙᴜᴇ ᴢɪᴍ ʏ ᴅɪʙ sᴇʀɪ́ᴀɴ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs, ᴀʟɢᴏ ϙᴜᴇ sᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴠᴇʀ ᴇɴ ᴇʟ ɪssᴜᴇ 37 ᴅᴇ ʟᴏs ᴄᴏ́ᴍɪᴄs ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ (ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴏs ɴᴏ ᴇʀᴀɴ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ɪʟᴜsɪᴏ́ɴ ᴄᴀᴜsᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴢɪᴍ ʜᴀᴄɪᴀ ᴅɪʙ)
ᴇʟ ᴢᴀᴅʀ ғᴜᴇ ᴄʀᴇᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ғᴀɴs ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ, ʏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴜʙʟɪᴄᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴇs ᴇʟ sʜɪᴘᴘᴇᴏ ᴍᴀ́s ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ, ᴛᴇɴɪᴇɴᴅᴏ ᴍᴀ́s ᴅᴇ ᴍɪʟᴇs ᴅᴇ ᴅɪʙᴜᴊᴏs, ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴs ʏ ɢʀᴜᴘᴏs ᴇɴ ᴘʟᴀᴛᴀғᴏʀᴍᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴜᴍʙʟʀ, ᴛᴡɪᴛᴛᴇʀ, ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ, ᴘɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ, ғᴀᴄᴇʙᴏᴏᴋ ʏ ᴅᴇᴠɪᴀɴ ᴀʀᴛ.
ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴇʟ sʜɪᴘᴘᴇᴏ ᴍᴀ́s ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ʏ ᴀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ғᴀɴᴅᴏᴍ ɴᴏ ϙᴜɪᴛᴀ ᴇʟ ʜᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ᴇs ᴏᴅɪᴀᴅᴏ, ᴀ ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪ́ᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ғᴀɴs ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ ʟᴇs ᴅɪsɢᴜsᴛᴀ ᴇʟ ʜᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴢɪᴍ ʏ ᴅɪʙ ᴛᴇɴɢᴀɴ ᴜɴᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ʀᴏᴍᴀ́ɴᴛɪᴄᴀ
ᴊʜᴏɴᴇɴ ᴠᴀ́ᴢϙᴜᴇᴢ, ᴇʟ ᴄʀᴇᴀᴅᴏʀ ᴅᴇ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ ᴄᴏɴғɪʀᴍᴏ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴏᴅɪᴀʙᴀ ᴇʟ ᴢᴀᴅʀ, ϙᴜᴇ ᴢɪᴍ ʏ ᴅɪʙ ʜᴀʙɪ́ᴀɴ sɪᴅᴏ ᴄʀᴇᴀᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ sᴇ ᴏᴅɪᴇɴ ʏ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀ́s.
*.✧ᴏᴘɪɴɪᴏ́ɴ*.✧
ʀᴀɴɢᴏ: 6.9/10
ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴇ sʜɪᴘ ᴇsᴛᴏʏ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴇᴜᴛʀᴀʟ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴇs ϙᴜᴇ ᴍᴇ ɢᴜsᴛᴇ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ,ᴀᴠᴇᴄᴇs ᴍᴇ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴛɪᴇʀɴᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴀᴠᴇᴄᴇs ɴᴏ,ᴇɴ sɪ ᴘʀᴇғᴇʀɪʀɪ́ᴀ sᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏᴍᴏ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ɢᴀᴢ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴠᴇ ᴇɴ ᴇʟ ɪssᴜᴇ 37, ᴄᴏᴍᴏ ᴀᴍɪɢᴏs ᴏ ᴇɴᴇᴍɪɢᴏs ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴠᴇ ᴇɴ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴇɴ ᴘʀᴇғᴇʀᴇɴᴄɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs.
ESTÁS LEYENDO
°*.✧ ɪɴᴠᴀsᴏʀ ᴢɪᴍ : ᴏᴘɪɴɪᴏɴᴇs ᴅᴇ sʜɪᴘs *.✧°
Random- ᴀᴄᴀ́ ᴠᴏʏ ᴀ ᴅᴀʀ ᴍɪ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ sᴏʙʀᴇ ᴀʟɢᴜɴᴏs sʜɪᴘs sᴏʙʀᴇ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ᴍɪs sᴇʀɪᴇs ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴀs, ɪɴᴠᴀsᴏʀ ᴢɪᴍ, ᴄᴀʙᴇ ᴀᴄʟᴀʀᴀʀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴇs ᴍɪ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴛᴀɴᴛᴏ ʀᴇsᴘᴇᴛᴇɴʟᴀ. ᴍɪ ɪɴᴛᴇɴᴄɪᴏɴ ɴᴏ ᴇs ᴏғᴇɴᴅᴇʀ ᴀʟ ɴᴀᴅɪᴇ, sɪ ɴᴏ ʀᴇsᴘᴇᴛᴀs ʟᴏs ɢᴜsᴛᴏs ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs ᴛᴇ ᴘɪᴅᴏ ᴀᴍᴀʙʟᴇᴍᴇ...