Arkadaşlar merhaba. Bugün önemli -hatta bayağı önemli- bir konuya değineceğim. Belki de bu bölüm uzun olacak sıkılacak olanlar bu bölümü geçebilir. Asıl konumuz shipler. Biliyorsunuz ki Creepypasta'da bazı shipler vardır ve bu shiplerin bazıları da onaylanmıştır. Mesela Ticci Toby ve Clockwork'ün shipi , Bloody Painter ile Judge Angels ve daha başkalarının da shipleri onaylanmıştır.
Ama bazıları ship üzerine o kadar ileri gitmiş ki aq görmeniz lazım. Hani Momo vardı ya onun oyununu oynayıp intihar edenler mi ne öyle bir şey olması lazım. İşte o Momo ile Jeff'i shiplemişler. Fotoğrafı koyuyorum.
Vur dedik öldürdünüz amk böyle ship mi olur. Jane ve Jeff shipi de var biliyorsunuz ki. Allah aşkına saçmalamayın iki tane düşmanı shipliyorsunuz mantıklı bir şey mi bu? Hani düşman da denemez baya birbirlerini öldürmeye çalışıyorlar. Düşmandan daha fazlası bunların ilişkileri. Hadi empati kuralım sizi düşmanınızla yakıştırıyorlar. İlk önce insanın sinirleri bozulur. O yüzden bana Jane ve Jeff shipi hiç uygun gelmiyor. Ama bu shipi görünce Jane ve Jeff ikilisi daha mantıklı geldi. Ulan mal mısınız Momo cp bile değil. Hadi cp diyelim hiç yakıştı mı bunlar şimdi? Jeff bu tavuk bacaklı Momo'ya mı kaldı?
Bir de Momo'nun makyajlı halini çizmişer gülerken öldüm sjajsaja. Alta resmi koyuverdim.
jsajasjsajsajsajsjj. Bir tane daha resim var bu resim tam sinirimi bozdu.
ay ne kadar da romantik .
Ulan bir de Jeff yetmemiş Slenderman ile shiplemişler.
AAAAHHHHH insanın sabır taşını çatlatır bunlar.
Hadi abi bunu geçtim Puppeteer ile Clockwork'ü shiplemişler.
Allah belanızı versin o nasıl ship? Ulan Clockwork'ün başı bağlı. Onu da geçtim Puppeteer'in de başı bağlı. Nasıl yakıştırdınız bunları? Yapacaksanız insan gibi yapın şu shipi. Toby, Clockwork elden gidiyooooo. Gitti bile...
Neyse bu bölüm fazla uzun ve can sıkıcı oldu. Şimdi aşağıya bırakacağım çizimi görünce beyniniz kulaklarınızdan akacak.
Bu nasıl bir çizimdir aQ
Hadi yorum yapın bu resimle ilgili.
Bu arada bir kitap daha çıkartmayı düşünüyorum. Sizce hangisi:
Creepypasta tepki.
Creepypasta sen olsan ne yapardın?
Kurgu olan korku hikayeleri.
Olmazsa hepsini aynı anda çıkartırım ajsjasj.
BYE BYE ben gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Karakterleri
No FicciónCreepypasta karakterlerinin resim ve fotoğrafları vardır.