Arkadaşlar merhaba. Uzatmadan konuya geçiyorum.
Şimdi bu kitap creepypasta içerikli olduğu için fotoğraflar ve çizimler var ve bu fotoğrafları ve resimleri koyma amacım Creepypasta'yı daha yeni tanımaya başlayanlara daha iyi tanıtmak ve tanımayanlar için karakterleri tanımalarına yardım etmektir.
Umarım birileri gelip, "Biz Bunları biliyoruz niye koyuyorsun fotoğrafları" demez. Çizimleri de kendim isteyip koydum. Eğer çizim yapmak isteyenler koyduğum resimleri çizebilirler. Tabi yetenekleri varsa. Benim yok mesela. Sırf çizemediğim için 5.sınıfta resimden kaldım. Hocaya o kadar çok sinir olmuştum ki gidip bir parçalayasım geldi. Ama şimdi hocayla aramız iyi. En sevdiğim hocalardan askdrdklmc. O hoca sayesinde birazcık birazcık, azıcık, miniminnacık kendimi geliştirdim. Ama çok faydası oldu, baya uğraştı çizebilmem için.
Ha bu arada isteyenler için cp karakterlerinin hikayelerini paylaşabilirim yeni öğrenenler için.
Toby ve Clockwork cp den sayılmıyormuş artık. Öyle diyorlar. Sizce doğru mu?
Eğer gerçekten doğruysa ben yine de Toby'nin fotoğrafını koyar, Clockwork'ün fotoğraflarını silmem. Zaten çok alıştım.
Duyuru bitti . Eğer üşenmezsem Ticci Toby'nin fotoğrafını bugün koyarım.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Karakterleri
Non-FictionCreepypasta karakterlerinin resim ve fotoğrafları vardır.