Κεφάλαιο 1

32 6 3
                                    

-Χαμένη έμπνευση-

''Η δεκαοκτάχρονη Chloe Masley βρέθηκε νεκρή σε ένα απομονωμένο πάρκο της γειτονιάς της. Η νεαρή κοπέλα είχε δεχτεί τρεις πυροβολισμούς και πέθανε από αιμορραγία..'' είπε η δημοσιογράφος και σηκώθηκα από τον τραπέζι για να δυναμώσω τη φωνή.

Ο Wess με κοίταγε ερωτηματικά και συνέχισε να βλέπει την ταινία στο κινητό του, ενώ ρούφηξε δυνατά τη σούπα από το πιάτο του. 

''...συνεχίζουν της έρευνες για να βρουν τ..'' 

''Μπορείς να το κλείσεις δεν θέλω να ακούω για πτώματα την ώρα που τρώω.'' είπε ο Wess χωρίς καν να με κοιτάξει. 

''Sophia έχει δίκιο ο αδελφός σου σε παρακαλώ, κλείσε το'' είπε ο μπαμπάς και απλά το κλείνω.

''Ο κόσμος έχει τρελαθεί. Σκοτώσανε μια δεκαοκτάχρονη κοπέλα. Πρέπει να προσέχετε πολύ παιδιά.'' λέει ο μπαμπάς και συνεχίζει να τρώει κοιτώντας το τάμπλετ. 

Αναστενάζω και κοιτάω τον Wess. Η ώρα που τρώει είναι η μόνη ώρα που είναι ήρεμος. Τον παρατηρώ λίγο και βλέπω την προσήλωση στα μάτια του, καθώς βλέπει για δεύτερη φορά αυτή την εβδομάδα τις ταινίες του Harry Potter.

 ''Αν συνεχίσεις να με κοιτάς έτσι θα αρχίζω να μοιράζω αυτόγραφα πλέον.'' μου λέει χωρίς καν να με κοιτάξει και ένα γελάκι σχηματίζεται στα χείλη του. 

''Καλά είναι δεύτερη φορά που τις βλέπεις αυτή την εβδομάδα δεν βαρέθηκες;'' του λέω και γυρνάει το κινητό για  να βλέπω και εγώ.

''Όχι...δες τώρα θα γνωρίσουν την Luna.'' λέει και περιμένει να δει αυτή τη Luna. 

''Πάντως πρέπει να τις δεις και εσύ..'' λέει και τον κοιτάω ερωτηματικά ''..Τις ταινίες εννοώ''

''Κάποια στιγμή ίσως. Τέλος πάντων Τι ώρα θα πας στο πάρκο;'' Λέω προσπαθώντας να αλλάξω θέμα. 

Ο Wess προσπαθεί να με πείσει να δω τις ταινίες αυτές εδώ και πέντε χρόνια. Είναι μεγάλος φαν και δεν ξέρω και εγώ πόσα λεφτά έχει χαλάσει σε πράγματα Harry Potter για το δωμάτιο του.

''Στις πέντε πρέπει να είμαι εκεί. Σκέφτεσαι να έρθεις;'' απαντάει πάλι χωρίς να χάσει σκήνη από την ταινία. 

''Θα σε αφήσω εκεί για να πάω στην βιβλιοθήκη'' και με αυτό σηκώνομαι από το τραπέζι και πηγαίνω προς το δωμάτιο μου. 

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 21, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Three LettersOnde histórias criam vida. Descubra agora