Olărim all around
După despărțirea dintre Brad Bitt și Angelina Jolie,Brad Bitt a fost pus să aleagă între băutură și olărit. Acesta a ales olăritul,deoare ce este o variantă mult mai bună. După o carieră lungă ,Leonardo DiCaprio vrea să se lase învățat de către Brad Pitt. Între timp,Angelina si Brad s-au împăcat.
Lui Brad Pitt nu i-a convenit ideea să îl învețe pe Leo arta olăritului pentru că acesta este un alcolist și îl trage și pe el în jos,dar din păcate era nevoit sa facă acest lucru.
În ziua in care aveau programată întalnirea,Brad a fost ocupat cu Amgelina ca să olarească,iar acesta a uitat de Leo.
Leo,simțindu-se ofensat,a făcut un plan pentru o răzbunare ca să îi arate lui Brad cu cine s-a pus. Acest plan constă în răpirea Angelinei Jolie.
Ceea ce Brad Pitt nu știa este că Leo are o iubită,aceasta fiind Kate Winslet,împreună cu care a supraviețuit Titanicului,ea care este prietenă cu Angelina Jolie.
Tot planu este perfect,a și decurs cu succes. Acum Angelina este în beciul lui Leo. Înainte de a pleca de la locul faptei,Leo i-a lăsat un mesaj lui Brad:
"Lasă că vezi tu!".
Nu a trecut mult timp,iar Pitt a găsit biletul. Nu știa ce să facă,era foarte panicat. "Totul din cauza olăritului" s-a întrebat el le sine.
Revenind la Kate,nici Leo nu știa că acestea sunt prietene. Ea,neștiind unde este Leonardo,s-a dus să îl caute în toata casa. Când a coborât în beci,i-a vazut pe cei doi,Leo având un pistol îndreptat spre Angelina.
Kate se repede la Leo,dar acesta a apăsat pe trăgaci. Ceea ce Kate a reușit să facă este să ia ținta Angelinei și să o îndrepte spre Leonardo. Acesta a murit pe loc.
Între timp își face apariția și Brad. Nu a reușit să prindă toată scena,dar ce a văzut a fost îndeajuns.
Din acea zi cei trei au ca tradiție olăritul,în memoria lui Leonardo DiCaprio.Acesta e finalul.... pentru acum