Kar taneleri diyince kalabalık geliyor gözümün önüne ama kar tanesi apayrı şöyle söyleyeyim aynı yerden iniyorlar aynı yere gidiyorlar ama asıl zor olan kısımda tek basinalar asıl marifet olduğun yerden ayrılıp başka yere gitmekte ve eriyip yok olmakta bu büyük cesaret benim için belki sizin için hepimiz için .kar tanesi diyip geçmemek lazım çünkü ne kadar kalabalık görünselerde aslında yalnızlar belki hep birlikte ayrılıyorlar o yerlerinden belki de aynı anda dusuyorlar yeryüzüne ama o düşüşte zor zamanda yalnızlar yola birlikte çıkıyorlar ama aynı yere düşmüyorlar insanlar gibi düşünelim onları bazen yola çıktığımız her insanla aynı yere duşmeyebiliriz bazılarımız ayakta kalır bazılarımızsa yoluna devam eder işte bir hayat dersi aslında kar taneleri hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadigi asıl önemli olanın görünmeyen bir perdenin arkasındaki gerçekleri gorebilmek peşin hükümlü olmamak yargısız infaz yapmamak .Doğa olayları hayatımızdaki yasananlar hepimize ders oluyor bize nasihat veriyor ve biz farketmeden bile yolumuza ışık oluyor başımıza gelen kötü olaylarda bile pes etmemek lazım o olaylardan ders çıkarmalıyız neden başıma geldi bu başıma geldiyse bir sebebi olmalı bunu da atlatabilirim ben istersem her şeyi yapabilirim çünkü inanın isteyince her şey oluyor. Yeter ki biz cabalayalim emek verelim olsun çiçek gibi düşünün hayatı bir çiçeğe ne kadar emek verirsen o kadar güzelleşir hayatta öyle işte hayata ne kadar emek verirsek o kadar güzel bir hayatımiz olur .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ
Ficțiune adolescențiPencere önünde seyre dalarken, sessiz sessiz yağar kar taneleri. Radyoda içli bir şarkı çalarken, sessiz sessiz yağar kar taneleri.